Gå til innhold

Fullstendig håpløst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler at livet er forbi og det virker så angstfremmende og sorgfult. Hvordan kan jeg glede meg over godt og vel halve livet som jeg har igjen? Jeg greier ikke å føle entusiasme mer og alt er et ork og ja, jeg får både terapi og medisiner.

Anonymkode: bb21d...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at livet er forbi og det virker så angstfremmende og sorgfult. Hvordan kan jeg glede meg over godt og vel halve livet som jeg har igjen? Jeg greier ikke å føle entusiasme mer og alt er et ork og ja, jeg får både terapi og medisiner.

Anonymkode: bb21d...273

Har det tidvis på samme måte. For min del blir disse tankene mest påtrengende om natten når jeg egentlig skal sove - som nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, cilie skrev:

Har det tidvis på samme måte. For min del blir disse tankene mest påtrengende om natten når jeg egentlig skal sove - som nå. 

Det er på samme måte hos meg, tankene trenger seg på om natten når jeg slulle ha sovet. Er det noe du gjør når du har det sånn for å komme deg igjennom natten på en hrei måte?

Anonymkode: bb21d...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er på samme måte hos meg, tankene trenger seg på om natten når jeg slulle ha sovet. Er det noe du gjør når du har det sånn for å komme deg igjennom natten på en hrei måte?

Anonymkode: bb21d...273

Jeg bruker tbl for søvn- det tar bort de verste toppene. Jeg merker også at jeg tolererer søvnplager bedre når jeg ikke skal jobbe dagen etter. 

Ellers jobber jeg med bekymringsutsettelse, altså å nekte meg selv å gå inn i en kvernende dialog med meg selv, men heller tenke «at hjelper dette meg nå?» og evt bestemme meg for å tenke på det et annet tidspunkt, feks kl. 18 kommende kveld. Ikke lett altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at livet er forbi og det virker så angstfremmende og sorgfult. Hvordan kan jeg glede meg over godt og vel halve livet som jeg har gjen? Jeg greier ikke å føle entusiasme mer og alt er et ork og ja, jeg får både terapi og medisiner.

Anonymkode: bb21d...273

Får du RIKTIG terapi og medisin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, cilie skrev:

Jeg bruker tbl for søvn- det tar bort de verste toppene. Jeg merker også at jeg tolererer søvnplager bedre når jeg ikke skal jobbe dagen etter. 

Ellers jobber jeg med bekymringsutsettelse, altså å nekte meg selv å gå inn i en kvernende dialog med meg selv, men heller tenke «at hjelper dette meg nå?» og evt bestemme meg for å tenke på det et annet tidspunkt, feks kl. 18 kommende kveld. Ikke lett altså... 

Så lurt, det tipset skal jeg ta til meg!

Anonymkode: bb21d...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
53 minutter siden, Villanda skrev:

Får du RIKTIG terapi og medisin da?

Jeg har kommet meg en del, men ikke nok. Om terapien er riktig eller ikke vet jeg i grunnen ikke, men min forrige behandler har gitt meg et nytt perspektiv og jeg har hatt utbytte av terapien. Jeg har hørt at terapi ikke virker like bra på oss med affektive lidelser og det kan virke som om det er noe i det dessverre.

Anonymkode: bb21d...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...