Gå til innhold

Brukes ikke SNaRI, som Nefa-Dar?


usikker

Anbefalte innlegg

Fant en meget interessant artikkel i Dagens medisin ang AD.

Der var Nefadozone omtalt, og i meget positiv ordlag.

Noen som kjenner til denne? 

En annen AD jeg har lest noe positivt om er Valdoxan, denne finner jeg få brukererfaringer på.

Har dere el @kupton noen innspill?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Nedafar var den første AD-en jeg prøvde, kom jeg på nå. Jeg fikk veldig livlige mareritt av den og slutta pga. det. Senere har den blitt trukket fra markedet pga. fare for leverskade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nefazodone og trazodone kan ha en del uheldige bivirkninger.

Det skyldes ikke stoffene i seg selv, men at kroppen metaboliserer de til et ekkelt stoff som heter meta-klorfenylpiperazin (m-cpp). Denne substansen har angstskapende, depressive og hallusinogene virkninger og tilsettes ofte i varierende grad i ecstasy-tabletter og lignende og er i stor grad ansvarlig for de «bad trips» noen kan oppleve med illegale stoffer.

De negative effekter med nefazodone og trazodone varierer en del med hvor mye kroppen lager av m-cpp. 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Nefazodone og trazodone kan ha en del uheldige bivirkninger.

Det skyldes ikke stoffene i seg selv, men at kroppen metaboliserer de til et ekkelt stoff som heter meta-klorfenylpiperazin (m-cpp). Denne substansen har angstskapende, depressive og hallusinogene virkninger og tilsettes ofte i varierende grad i ecstasy-tabletter og lignende og er i stor grad ansvarlig for de «bad trips» noen kan oppleve med illegale stoffer.

De negative effekter med nefazodone og trazodone varierer en del med hvor mye kroppen lager av m-cpp. 

Hjelpes!!! 

Da veier ikke det positive jeg fant om det så mye lenger....

takk for info @issomethingwrong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...