Gå til innhold

Dagen før Dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her er naturen fra sin gavmilde side i dag og været bare vidunderlig fløyelsmyk mai luft og grønne enger.

Alt man trenger er noen gangstier i villnisset sitt og iskrem i fryseren. 😊Ikke sant.😊

Kvelden blir kanskje lang for mange før alt er klart til 17.mai.😊

Håper alle får en fin 17.mai. Spesielt alle barn og unge.😊

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Koselig for de som syntes det er en fin dag.

Selv bryr jeg meg ikke.

Blir vel et kakestykke eller to, ikke noe mer.

Anonymkode: b0d80...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

17mai er årets verste dag for meg. Ikke fordi jeg ikke er glad i Norge. Men fordi jeg føler meg utenfor da. Jeg kunne feiret med familie. Men jeg sitter inne. Av en eller annen grunn så synes jeg det blir så overdrevet og at det mest er for A4 folk.

 

 

Anonymkode: 4269b...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt med kake. Vi hadde en kollega som gjorde ukebladsoppslagene til bare skolekjøkken. Mannen var visst også like flink til å lage kaker. Hun hadde ofte med på jobben til oss når de hadde hatt noen sammenkomster hjemme.

Graset her er blitt "lovlig høyt" som dere kanskje skjønner av hva jeg skrev. Dels fordi jeg er så fullstendig ute av form om dagen og dels fordi det først nå er gresset er tilstrekkelig tørt til å bruke den lille typen gressklipper jeg har. Den skal av sikkerhetshensyn ikke benyttes på vått gress. Og vått hår det vært lenge. Men ingenting problem så lenge man trives i villnisset sitt. Mye mer spennende hage også blitt synes jeg. Håper ikke hoggormen kommer som naboen mente hun hadde sett dengang alt var så striglet og harvet over av et byrå som det kunne få blitt.

Nå må jeg ta ting veldig litt om litt som jeg er blitt delvis alderspensjonist tror jeg i NAVs øyne.

Men helsa må jeg tenke mer på. Den er nå skall på alle plan.😊

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt med kake. Vi hadde en kollega som gjorde ukebladsoppslagene til bare skolekjøkken. Mannen var visst også like flink til å lage kaker. Hun hadde ofte med på jobben til oss når de hadde hatt noen sammenkomster hjemme.

Graset her er blitt "lovlig høyt" som dere kanskje skjønner av hva jeg skrev. Dels fordi jeg er så fullstendig ute av form om dagen og dels fordi det først nå er gresset er tilstrekkelig tørt til å bruke den lille typen gressklipper jeg har. Den skal av sikkerhetshensyn ikke benyttes på vått gress. Og vått hår det vært lenge. Men ingenting problem så lenge man trives i villnisset sitt. Mye mer spennende hage også blitt synes jeg. Håper ikke hoggormen kommer som naboen mente hun hadde sett dengang alt var så striglet og harvet over av et byrå som det kunne få blitt.

Nå må jeg ta ting veldig litt om litt som jeg er blitt delvis alderspensjonist tror jeg i NAVs øyne.

Men helsa må jeg tenke mer på. Den er nå skall på alle plan.😊

Anonymkode: 80905...a82

Hun ser vel klapperslanger nå. Naboen.

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17mai er årets verste dag for meg. Ikke fordi jeg ikke er glad i Norge. Men fordi jeg føler meg utenfor da. Jeg kunne feiret med familie. Men jeg sitter inne. Av en eller annen grunn så synes jeg det blir så overdrevet og at det mest er for A4 folk.

 

 

Anonymkode: 4269b...02c

Det må være bare ufattelig veldig trist. Det er umulig å forstå hvorfor det bare må bli slik for noen av oss.

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei selvfølgelig. Man har alltid seg selv og ting kan snu seg for alle. Man vet ikke mye for seg noen av oss. Jeg huske tilbake at tidene kan få nytt liv og håp iallefall om man som flere av dere er av den yngre garde.

Er litt også bekymret for en buskroser som tørket nesten fullstendig ut i fjor sommer sammen med mye annet.Jeg har fylt på med fin rosengjøsel ( husker en nabo og også min far mente hønsegjødsel var best) og mye innkjøpt jord og bøttevis med vann. Alt er ikke bare med denne vår jord. 😊Også her et villniss med ugress og noen litt sene tulipaner og steinbedplanter for her mest småstein i jordsmonnet.😊

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig. Man har alltid seg selv og ting kan snu seg for alle. Man vet ikke mye for seg noen av oss. Jeg huske tilbake at tidene kan få nytt liv og håp iallefall om man som flere av dere er av den yngre garde.

Er litt også bekymret for en buskroser som tørket nesten fullstendig ut i fjor sommer sammen med mye annet.Jeg har fylt på med fin rosengjøsel ( husker en nabo og også min far mente hønsegjødsel var best) og mye innkjøpt jord og bøttevis med vann. Alt er ikke bare med denne vår jord. 😊Også her et villniss med ugress og noen litt sene tulipaner og steinbedplanter for her mest småstein i jordsmonnet.😊

Anonymkode: 80905...a82

Jeg blir nok ikke på langt nær ferdig nå i kveld. Alt er ikke bare å drive på til langt på natt med støy og alt.Man må ta hensyn synes jeg også.😊

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir nok ikke på langt nær ferdig nå i kveld. Alt er ikke bare å drive på til langt på natt med støy og alt.Man må ta hensyn synes jeg også.😊

Anonymkode: 80905...a82

Alt strevet med helsa har gir meg nok en idé. Hvorfor ikke prøve å skrive boka " Når naturen flytter hjem". Ikke gitt at naboene blir overbegeistret kanskje.

Konsentrer meg nå i kveld om hva som " synes mest".😊

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg er glad jeg ikke har små barn, da må man delta i alt mulig å gjøre dagen til en fest for barna. Syns det er en dag for barn, viktig at de har det bra da. Og slipper f.eks fulle voksne, det er bare helt idiotisk å drikke med barn tilstede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt strevet med helsa har gir meg nok en idé. Hvorfor ikke prøve å skrive boka " Når naturen flytter hjem". Ikke gitt at naboene blir overbegeistret kanskje.

Konsentrer meg nå i kveld om hva som " synes mest".😊

Anonymkode: 80905...a82

Beklager enda en gang for alle bidrag med sludder og vissvass og det rene til. Vi som vanker her på disse sidene vet jo dessverre at alt er ikke bare når helsa alvorlig svikter.

Men gleder meg veldig over det gode været vi har om dagen og ikke minst for dagen i morgen som ser ut til bare å må bli bra.😊

Barnas dag ja. Helt enig. Så viktig at foreldregenerasjonen følger opp sine.😊

Anonymkode: 80905...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar jeg med knusende ro. :) Bunaden har krympet i skapet så det er null stryking av skjorte og pussing av sølv, bare en søt kjole som ikke strammer noen steder. Barnas bonusmor sørger nok for at begges skjorter er rene og nystrøkne. :D 

Jeg kommer til dekket frokostbord hos eksen (kjæresten blir hos sin slekt i år), drar så med jentungen (om noen av de andre blir med vet jeg ikke) for å se hele barnetoget i Trondheim for første gang på minst 21 år. Etterpå spiser vi nok litt is og finner en buss tilbake til eksen hvor det etterhvert vanker middag og kake. Etter å ha spist oss fordervet og skravlet i lange baner drar ungene og jeg hjem til meg for å roe ned resten av kvelden. God plan. Jeg er dugelig bortskjemt når det kommer til 17. mai... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Det tar jeg med knusende ro. :) Bunaden har krympet i skapet så det er null stryking av skjorte og pussing av sølv, bare en søt kjole som ikke strammer noen steder. Barnas bonusmor sørger nok for at begges skjorter er rene og nystrøkne. :D 

Jeg kommer til dekket frokostbord hos eksen (kjæresten blir hos sin slekt i år), drar så med jentungen (om noen av de andre blir med vet jeg ikke) for å se hele barnetoget i Trondheim for første gang på minst 21 år. Etterpå spiser vi nok litt is og finner en buss tilbake til eksen hvor det etterhvert vanker middag og kake. Etter å ha spist oss fordervet og skravlet i lange baner drar ungene og jeg hjem til meg for å roe ned resten av kvelden. God plan. Jeg er dugelig bortskjemt når det kommer til 17. mai... ;) 

Dere er et eksempel på en «vellykket» skilsmisse altså! Så flott for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...