Gå til innhold

Lei av nyhetene.


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Hadde vært deilig med ordentlige nyheter. Null Mærta og Sjamanen og heller litt om ting som faktisk er viktige.

 

Norsk presse er ett hylekor der media kaster seg etter som ulver på jakt etter skandale. Hylekoret har null troverdighet. Pressen er hjernedød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja hva med litt god gammeldags gravejournalistikk om viktige saker, som f.eks bombe angrep mot norsk og andre oljetankere utenfor Iran sist helg, rett etter at usa sendte militærskip dit fordi de fryktet angrep på oljetankere ?

Hva skjedde, hvem gjorde hva og hvorfor. Hvorfor skal iran bombe oljetankere nå som usa bare leter etter grunner til å angripe dem, hva er motivet deres for det

Hvorfor brukte assad kjemiske våpen mot folk, uten et eneste dødsfall, rett før han ville vunnet krigen uansett uten bruk av kjemiske våpen det var ingen reell motstand han vant, hvorfor gjorde assad det eneste som ville ført til at usa begynte å blande seg inn igjenn ? Og hvordan klarte han å bruke farlige kjemiske våpen uten å drepe noen, uten at noen ble syke ut over støv i halsen, og hvorfor ble fake news videor spredd av hendelsen? hvorfor gikk CNN inn og SNIFFET på klær, som angivelig var trufffet av disse kjemiske våpnene, og sa det luktet rart (men det kjemiske våpenet som angivelig ble brukt lukter ingenting... lol). Ja takk for den CNN dere luktet dere frem til de kjemiske våpnene ingen andre klarte finne og som ingen ble skadet av.... applaus.... god grave journalistikk der

Hvorfor sa ekspertene at det var "weapons of mass destruction", men etter noen hundre tusen drepte sivile, så fant de ingen, men ingen stilles til ansvar en later som ingenting og går videre ingen beklagelse.

 

Det er mye en kan stille spørsmålstegn ved, og som vel burde være avisers jobb, men istedenfor bare viderebringer de beskjedene de får beskjed om å viderebringe, og "whistle blowers" som Assange blir hetset i NRK, Assange er vel en russisk agent, hvorfor ellers skulle han avsløre USAs krigsforbrytelser og annet rusk. Og han er ikke "nøytral" så han har mistet tillitt. Nei si det NRK, det er ihvertfall ingen som kommer til å beskylde dere for å være russiske agenter ihvertfall, dere er på trygg grunn .... Dere kan være stolte journalister ;) 

Anonymkode: 9a72c...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte mennesker vil en bare ondt. "That's a fact"

Ønsker meg også mere avdekkende journalistikk. Litt som Dagbladet var i gamle dager.Men kan også tenke meg inn i rollen som journalist og da forstår jeg mer hvorfor det er så lite. Stor mangel på ressurser , helsemessig slit  Få pålitelige kilder. Lite å tjene og vanskelig da den store etterspørselen ligger på helt andre ting tror jeg.Man kaster ikke bort store ressurser på antagelser. Medieverden er også helt annerledes skrudd sammen i dagens virkelighet tror jeg enn i gamle dager som ikke var uten feil og mangler de heller.

Anonymkode: 4b4e2...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...