Gå til innhold

Bæsjen


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du PU. 

Anonymkode: 7141a...2b8

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy, så ekkelt du prater/skriver. Sikker på at diagnosen din "bare" er autisme? Jeg har undret meg før om ikke du også er psykisk utviklingshemmet.

Anonymkode: 7b57f...b0c

Hei. Det skrives så mye på nettet som er MYE mer ondsinnet og ekkelt enn dette. Feks det å diagnostisere folk på nett og dømme folk for den de er. Men jeg skulle ønske at Blomsterfluen forstår at mange andre ønsker henne det beste og prøver gi henne gode råd om hva som ikke  er så lurt å skrive om på nettet. Mest for å beskytte henne mot slike negative tilbakemeldinger. 

Anonymkode: 12a56...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar seg ikke ut å skrive om slikt på et forum.

Anonymkode: ca276...0bd

ok. men det er så dumt at dere dømmer meg for mine tråder om bæsj og sånne tema, når diverse andre får ha fullt utløp på dol om andre ekkle ting som faktisk er ekkelt, som sex og onani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Det skrives så mye på nettet som er MYE mer ondsinnet og ekkelt enn dette. Feks det å diagnostisere folk på nett og dømme folk for den de er. Men jeg skulle ønske at Blomsterfluen forstår at mange andre ønsker henne det beste og prøver gi henne gode råd om hva som ikke  er så lurt å skrive om på nettet. Mest for å beskytte henne mot slike negative tilbakemeldinger. 

Anonymkode: 12a56...157

Hvorfor er det nødvendig å gi gode råd om hva som ikke er så lurt å skrive om på nettet til en som har IQ på 100? En person med IQ på 100 vet at det ikke er verken lurt eller morsomt å skrive om bæsj på nettet. 

Men lull deg nå inn i forestillingen din om at du er et så mye bedre menneske enn meg og alle oss andre som reagerer på Blomsterfluens ekle tråd her. 

Riktig god bedring! Håper du snart blir frisk fra dine grandiose  vrangforestillinger! 

Anonymkode: 7b57f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men det er så dumt at dere dømmer meg for mine tråder om bæsj og sånne tema, når diverse andre får ha fullt utløp på dol om andre ekkle ting som faktisk er ekkelt, som sex og onani.

Rart at en med IQ på 100 synes det er eklere med sex og onani enn bæsj, avføring og dritt.

Anonymkode: 7b57f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at en med IQ på 100 synes det er eklere med sex og onani enn bæsj, avføring og dritt.

Anonymkode: 7b57f...b0c

jeg syns avføring er ekkelt i offentligheten når man må lukte på dritten, eller vaske det opp av gulv og osv, men å bare  snakke om det og gjøre humor av det, syns jeg er mindre ekkelt enn å snakke om sex og onani. jeg syns at aex er ekkelt når de dunker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg syns avføring er ekkelt i offentligheten når man må lukte på dritten, eller vaske det opp av gulv og osv, men å bare  snakke om det og gjøre humor av det, syns jeg er mindre ekkelt enn å snakke om sex og onani. jeg syns at aex er ekkelt når de dunker.

Du har åpenbart PU. Leit.

Anonymkode: 7b57f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har åpenbart PU. Leit.

Anonymkode: 7b57f...b0c

jeg har tatt 2 tester for PU men jeg har ikke iq under 70 så jeg er ikke PU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da denne tråden ikke gir utvikling og bare ender i brukderdebatt stenger jeg den slik at vi heller får fokus på tråder som omhandler underofrumets tema.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...