Gå til innhold

mye kraftige geomagnetiske solstormer.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

solen får mye eruption for tiden. noe så til de grader også. da blir det mye og kraftige geomagnetiske stormer på jorden. i går var det helt opp i g3.

 

2019-05-17_04-12-52

 

2019-05-17_04-11-38

 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenker på at strålene skaper kanskje mye både direkte og indirekte farlige problemer og skade på jorden.? Man burde ha prøvet å studere selv kanskje.

Anonymkode: 0b32c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folks interesser er så mange i dag synes jeg. Det er ømtålelig og utsatte apperaturer over hele verden som vi alle er så avhengige av.

Anonymkode: 0b32c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vanskelig å klare å fare over alt i livet. Man må ofte ta tingene mere pø om pø eller litt om litt. En ting av gangen liksom.

Anonymkode: 0b32c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Strålingen fra solen har allitd variert i intensitet, ville ikke bekymret meg over dette... 

Anonymkode: 7c507...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er noe alvorlig lureri med det meste i dag så hvorfor ikke også med solforskningen. Jeg sparer alt jeg kan på strømmen fordi det er bra for helsa og prøver å bekymre meg minst mulig. Vingene folder seg ut for de fleste til slutt tror jeg. Det er kanskje her fra sola all støyen kommer fra.  Fred og ro blir for krevende for mange tror jeg bare. Sikkert derfor det er slik.

Anonymkode: 0b32c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så lett å uttale seg om noesomhelst  i dag iallefall ikke i " full offentlighet". Det kan bli represalier. Selv private samtaler på telefon mellom familie er min erfaring.

Anonymkode: 0b32c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bli represalier. Selv private samtaler på telefon mellom familie er min erfaring.

Anonymkode: 0b32c...eda

Mener du "represalier" fra familiemedlemmer, eller påstår du at samtalene ble avlyttet og førte til represalier fra annet hold? Og hva gjør dette i en tråd om solstormer? 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 19.5.2019 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Folks interesser er så mange i dag synes jeg. Det er ømtålelig og utsatte apperaturer over hele verden som vi alle er så avhengige av.

Anonymkode: 0b32c...eda

Der er du inne på noe. Utbrudd på solen kan skade elektronikk i satellitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...