Gå til innhold

Tror dere Norge vinner melodi grand prix i pr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ikke programmet?

Anonymkode: c1ffe...9a1

Hørte bare låtene. Og så stemmene men fulgte ikke med på alt rundt. Så lett på det mens jeg holdt på med andre ting i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thebutterfly
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig kjedelig. Og ulidelig sutrevokal.

Anonymkode: c1ffe...9a1

Den er kjedelig men likte bedre at den vant enn Sverige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere det koster da...... 

Madonna får 9 mill for å synge 2 sanger......

Anonymkode: 0a193...96b

Høřte på radioen om et norskt par som hadde betalt 9000 pr pers for å se semifinale og finale.  De hadde vært med 18 ganger før og denne gangen var den desiderte dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, emilie321 skrev:

Høřte på radioen om et norskt par som hadde betalt 9000 pr pers for å se semifinale og finale.  De hadde vært med 18 ganger før og denne gangen var den desiderte dyreste.

De må ha penger eller en ufattelig stor interesse for showet. Jeg synes showet var ekstremt flott i år. Men ville ikke betalt så mye for å se det. Jeg hadde betalt maks 1000 kr. Og det er maks. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.5.2019 den 17.54, Xtra skrev:

Den er fengende, men litt for banal, de blir nr. 4 #synsk

Det var nesten.... har du vurdert å slå deg sammen med shamanen? 

Anonymkode: 0a193...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Thebutterfly skrev:

De må ha penger eller en ufattelig stor interesse for showet. Jeg synes showet var ekstremt flott i år. Men ville ikke betalt så mye for å se det. Jeg hadde betalt maks 1000 kr. Og det er maks. 

Enig!

Anonymkode: 0a193...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Thebutterfly skrev:

De må ha penger eller en ufattelig stor interesse for showet. Jeg synes showet var ekstremt flott i år. Men ville ikke betalt så mye for å se det. Jeg hadde betalt maks 1000 kr. Og det er maks. 

Jeg klarer meg lenge med å se det på tv, får jo sett mye mer av artistene da. :) Men det er helt sikkert en fantastisk stemning der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg klarer meg lenge med å se det på tv, får jo sett mye mer av artistene da. :) Men det er helt sikkert en fantastisk stemning der!

Enig :) . Stemningen er sikkert helt spesiell  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...