Gå til innhold

Morsomme/ teite ting du har gjort som manisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå lager jeg en tråd om morsomme/ teite ting man har gjort som manisk😂😂😂

Så hvis du har noen morsomme historier å fortelle så bare kom med det. Lov å bruke galgen humor! 

Det morsomste jeg har gjort var at jeg malte huset med regnbue farger 🌈 🤣 

Alle som gikk forbi sto der i typ 5 minutt for å se på huse mitt! 

Det var kjempe gøy der og da, men jeg angre litt i ettertid og malte den hvit igjen. 

Huse mitt blei svært populært blandt nabolaget. Alle snakket om det🙊

Anonymkode: 97fac...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regnbue hus 😍 

Vell, jeg har gjort mye sykt, dette var før jeg viste att jeg hadde bp2, tar medisin som hjelper nå. 

Har skulle lage en festival i skogen og brukte mye penger på det, trodd jeg var fanget i feil kropp å kjøpte inn dameklær. Hatt sex med samme kjønn og transer (noe som er forkastelig å tenke på nå). Ruset meg mye på sterke medisiner, heroin, startet å injisere ut av det blå. Når jeg blir hypoman blir jeg gal å lasser på med dop for å opprettholde galskapen:D 

Har også gått inn til private hus midt på natten å satt meg i soffaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 20.5.2019 den 9.19, tiny88 skrev:

Regnbue hus 😍 

Vell, jeg har gjort mye sykt, dette var før jeg viste att jeg hadde bp2, tar medisin som hjelper nå. 

Har skulle lage en festival i skogen og brukte mye penger på det, trodd jeg var fanget i feil kropp å kjøpte inn dameklær. Hatt sex med samme kjønn og transer (noe som er forkastelig å tenke på nå). Ruset meg mye på sterke medisiner, heroin, startet å injisere ut av det blå. Når jeg blir hypoman blir jeg gal å lasser på med dop for å opprettholde galskapen:D 

Har også gått inn til private hus midt på natten å satt meg i soffaen. 

Festival i skogen 😂 gurimalla 

Det værste jeg har gjort er at jeg sneik meg inn i en båt og reiste til utlandet 🙊 hadde ingen penger med! Det eneste jeg hadde med var min mobil tlf og litt tegnesaker  

Takket være min kunstneriske evne så klarte jeg å skaffe meg penger gjennom å selge maleriene mine. 

Jeg var der i 3 uker også reiste jeg hjem igjen med båt,  men da møtet jeg på onkel blå og blei lagt inn ganske fort. 

De så vel at jeg var dårlig stelt og at jeg luktet svett fordi jeg ikke hadde dusjet med såpe på en god stund. 

 

 

ts

Anonymkode: 97fac...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg flasha puppene for naboen fordi jeg var så lykkelig🙄

Og så har jeg gått flere turer uten noen klær på overkroppen, heldigvis om natta. Gått rundt og flaska med armene, og følt meg så fri.

Jeg bestilte alle de rosa klærne de hadde på H&M. Går aldri i rosa vanligvis.

Har «begynt å jobbe» i butikker uten at jeg var ansatt der. Prøvd å selge ting til både kunder og ansatte 🤣 

Omg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det sykeste (og dummeste) jeg har gjort må være da jeg klatret på utsiden av en bro fordi jeg følte meg uovervinnelig. Danset lettkledd rundt steder det er upassende, vasket et offentlig sted og tatt jobben to the next level (fant ut at veggene og helst taket og måtte vaskes), satt musikkutstyr ut på verandaen og spilt den "fantastiske" musikken jeg har skrevet for resten av nabolaget. Reist meg og kranglet i kirka en gang jeg ikke var enig med presten - jeg måtte geleides ut og fikk til en god del spetakkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2019 den 9.19, tiny88 skrev:

Regnbue hus 😍 

Vell, jeg har gjort mye sykt, dette var før jeg viste att jeg hadde bp2, tar medisin som hjelper nå. 

Har skulle lage en festival i skogen og brukte mye penger på det, trodd jeg var fanget i feil kropp å kjøpte inn dameklær. Hatt sex med samme kjønn og transer (noe som er forkastelig å tenke på nå). Ruset meg mye på sterke medisiner, heroin, startet å injisere ut av det blå. Når jeg blir hypoman blir jeg gal å lasser på med dop for å opprettholde galskapen:D 

Har også gått inn til private hus midt på natten å satt meg i soffaen. 

Høres ut som mani og dermed BP1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Reist meg og kranglet i kirka en gang jeg ikke var enig med presten

:D Sikkert mange som har hatt lyst til det gjennom tidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ropte og skrek om voldetekt da venninna mi skulle gi meg en klem, bare fordi jeg så politiet like ved og håpet at de ville komme bort. De kom, og da la jeg meg på panseret på politibilen i en seksuell utfordrende stilling og spurte om jeg skulle suge dem. Jeg sa utrolig mye rart og dumt. De kjørte meg straks etterpå på legevakta... Skjønte vel at jeg ikke var helt god og at jeg trengte undersøkelse av lege 😂

 

Anonymkode: 0ef48...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt betrygende å vite att man ikke er alene om denne galskapen, det er morsomt å lese men det har også ødelagt veldig mye av livskvaliteten. Vanskelig å akseptere att man må leve med dette resten av livet samtidig som man har ett alvorlig rusproblem.... Gla i alle dere raringer der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri følt at det er noe morsomt eller teit ved å være syk. Tvert om tragisk. Tapt verdifull tid kanskje for barn og unge.

Anonymkode: 71b78...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri følt at det er noe morsomt eller teit ved å være syk. Tvert om tragisk. Tapt verdifull tid kanskje for barn og unge.

Anonymkode: 71b78...2ca

Jo, men litt galgenhumor er ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, Villanda skrev:

Jo, men litt galgenhumor er ikke så ille.

Får prøve ha galgenhumor til da jeg var så manisk at jeg ble lagt i belter og nektet å få tisset på do, så personalet dro ned buksa mi og prøvde plassere et bekken under meg som jeg måtte prøve å treffe. Noe som ikke var så lett så jeg lå der og tisset meg ut foran personalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke videre morsomt. Vi er så mange som har levet på for stor sko tror jeg. Man tror ofte man trenger så mye mer enn man faktisk gjør. Sånn er det.

Anonymkode: 71b78...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke vært så mye manisk tror jeg. Husker i grunnen mest de triste tingene. Alt er ikke så lett når folk blir syke og kanskje mangler språk for hva de ønsker å uttrykke. Kan skje både en selv og andre på samme avdeling.  Følelser og opplevelser som vanskelig har en form på en måte. Ofte mangler en felles referanseramme  når man er på det sykeste. Bare helt forferdelig. Det er ofte så mange omstendigheter i livet  som kan gjøre at vi alle kan bli syke bare presset og livet  blir hardt nok. Men det er ikke sikkert man bør snakke med alle om alt. Åpenhet er kanskje ikke alltid det rette i møtet med et ofte ansiktsløst "system." Kanskje bedre å bare le litt.😊

Anonymkode: 71b78...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Får prøve ha galgenhumor til da jeg var så manisk at jeg ble lagt i belter og nektet å få tisset på do, så personalet dro ned buksa mi og prøvde plassere et bekken under meg som jeg måtte prøve å treffe. Noe som ikke var så lett så jeg lå der og tisset meg ut foran personalet

Ok. Ikke til akkurat det da. Beklager. Men ble litt forvirra nå egentlig, for du har jo også svart på spørsmålet til ts..

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
54 minutter siden, Villanda skrev:

Ok. Ikke til akkurat det da. Beklager. Men ble litt forvirra nå egentlig, for du har jo også svart på spørsmålet til ts..

Ingenting å beklage eller bli forvirra over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært så mye manisk tror jeg. Husker i grunnen mest de triste tingene. Alt er ikke så lett når folk blir syke og kanskje mangler språk for hva de ønsker å uttrykke. Kan skje både en selv og andre på samme avdeling.  Følelser og opplevelser som vanskelig har en form på en måte. Ofte mangler en felles referanseramme  når man er på det sykeste. Bare helt forferdelig. Det er ofte så mange omstendigheter i livet  som kan gjøre at vi alle kan bli syke bare presset og livet  blir hardt nok. Men det er ikke sikkert man bør snakke med alle om alt. Åpenhet er kanskje ikke alltid det rette i møtet med et ofte ansiktsløst "system." Kanskje bedre å bare le litt.😊

Anonymkode: 71b78...2ca

Men selvfølgelig i likhet med de fleste folk tror jeg har jeg mere enn sitt som kan trenge å få reparert.🤣

Anonymkode: 71b78...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, elina777 skrev:

Ingenting å beklage eller bli forvirra over

Ok. Men jeg mente virkelig beklagelsen helt oppriktig, selv om jeg ble forvirra. Den situasjonen du beskriver må ha vært ydmykende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 timer siden, Villanda skrev:

Ok. Men jeg mente virkelig beklagelsen helt oppriktig, selv om jeg ble forvirra. Den situasjonen du beskriver må ha vært ydmykende.

Ja jeg har mistet alt skamvett nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...