Gå til innhold

Sensitiv for Lukter


Sunset90

Anbefalte innlegg

jeg er sensitiv for ganske mange lukter, og det er slitsom til tider.

Særlig røyklukt,vedfyring,parfyme,kjemikalier,såper,kosmetikk, lukt av maling neglelakk, sykkelspray osv.


Eks kan være og gå forbi noen som lukter innrøyket, eller gå forbi et hus der noen står ute og røyker, lell om det er 20-30meter unna meg.

andre eksempel er og ta toget, og kjenne parfymenen til noen andre, oppleves så sterkt.

Har reagert veldig på Zalo, og nylig sluttet med dette da dette blir for sterkt for meg, også dusjsåper

Om jeg går en tur ute er som regel alltids noe jeg finner ubehagelig.

Prøver og velge parfyme fri produkter, for og se om det blir bedre

 

Enkelte ting blir jeg skitt dårlig av når jeg reagerer på det, blir uvell,ukonsentrert, vanskelig og tenke klart, blir snål i hodet.

 

flere som sliter sånn?

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...