AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Hver gang jeg tar en bestemmelse om å begynne med medisiner får en psykolge meg til å skifte mening. At depresjonen helt sikkert vil bli bedre hvis jeg bare gjør noen « grep» i livet mitt. Jeg vipper frem og tilbake på denne avgjørelsen i måned etter måned etter måned. Jeg har vært hos flere terapeuter men bestillingen i henvisningene har aldri vært spesifisert depresjon. Så depresjonen blir liksom en greie som bare er der som en « bivirkning» vi ikke skal bry oss så mye med. Eller kanskje man aldri tar tak i depresjon sånn direkte men heller prøver å ta tak i det som kan utløst det depressive?. Eller burde jeg få en egen henvisning for depresjon? Føler det depressive er blitt kronisk for min del og motivasjonen til å « ta grep» er begrenset pga det. Anonymkode: 3e30d...8c2 0 Siter
kupton Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Du burde forlengst fått medisiner for depresjon. Jo, lengre du er deprimert, jo vanskeligere er det å bli frisk, og jo større er risikoen for at depresjonen blir kronisk og ikke lar seg behandle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.