AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Fina det indikasjon for sovemedisin daglig ? sover svært lett og hakkete uavhengig av hvor jeg befinner meg mentalt , men angsten og tankene er svært aktive om natten generelt . Syns livet er bedre med stilnocht tilgjengelig , men siden det regnes å være avhengighets skapende får jeg det kun i rasjoner . Jeg følger ikke bruksanvisning og spiser en tablett til det er tomt . Så står jeg der og kjenner meg nervøs og begynner å grue meg til nettene når jeg er tom. De er vonde og veldig variabel søvn Hva er alternativ ? Prøvd remeron og vallergan , ikke gunstig. Sløvende , hjelper ikke på angst og blir helt « vill» etter mat. på papirer har jeg bp2. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene . Sluttet med medisiner wellbutrin / lamictal , meg bør kanskje starte opp igjen da jeg blir « herjet « opp/ ned uten ( en del godfølelse ,dessverre mye depressiv . Kanskje lever jeg på en løgn om at jeg må ha medisin for å sove , men forskjell på med og uten er stor , livskvalitetsmessig ( les; energien dagen etter er betydelig større med jevn søvn uten mange oppvåkninger og mye angst ) Har ikke energi til å slite meg ut med aktivitet så ofte , hadde sikkert vært det ideelle . Heller ikke automatikk i at trim og aktivitet gjør meg sovemoden. Følelsen av å være oppsperret er der ofte. Anonymkode: 35b30...0a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Hva med å prøve med en liten dose seroquel? Mange som sover godt med 25-50 mg seroquel. Er ikke vanedannende. Anonymkode: 58b5f...25c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.