Gå til innhold

Har erkjent for meg selv at jeg er bifil. Hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, i mange år har jeg følt meg utenfor boksen. Jeg vil være sammen med kvinner, forelsker meg i kvinner og liker sex med kvinner. Jeg liker også sex med menn. Slik er jeg bare. Hvordan skal jeg fortelle kjæresten min og hva kan jeg forvente fra henne?

Anonymkode: ba114...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i mange år har jeg følt meg utenfor boksen. Jeg vil være sammen med kvinner, forelsker meg i kvinner og liker sex med kvinner. Jeg liker også sex med menn. Slik er jeg bare. Hvordan skal jeg fortelle kjæresten min og hva kan jeg forvente fra henne?

Anonymkode: ba114...e06

Jeg skjønner ikke helt problemet, selv om du er bifil skal du vel ikke være utro? Det gir deg ingen rett til å ha sex med andre enn kjæresten din. 

Må du fortelle henne det? Hva godt vil komme ut av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Skjønner heller ikke hvorfor du skal fortelle dette, kanskje bortsett fra hvis dere har et åpent forhold der dere kan ha sex med andre. Hvis ikke må du jo bare vente med å utforske denne siden av seksuallivet ditt til dere ikke er sammen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...