Gå til innhold

Hvor mye ( meter) har havet steget så langt? Altså pr .i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet? Eller vet om hva som antas.

Sikkert dumt spørsmål men det er så mange sjarlataner i verden og berømte priser behøver ikke bety at vedkommende har gjort så mye godt i livet. Det er også noe alvorlig lureri med så mye i dag synes jeg.

Jeg vet om stillehavsøyene og Venezia men det er jo ikke det samme som verdenshavnivået alene. Hva vil en økning si i praksis.

Så hvor er vi i dag?

Anonymkode: 26792...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg mener. Forskning kan jo være et tveegget sverd.Tenk bare på Alfred Nobel som oppfant dynamitten.Da ha så i andre verdenskrig hvilke store skader hans oppfinnelse hadde bidratt med lavet han i sitt testamente Fredsprisen som skulle utdeles i Norge og de andre virmtenskapspriser i Sverige i alle vitenskapsdisipliner som dengang var. Som jeg har hørt historien var dette på den bakgrunn av at han så hvordan ting kunne misbrukes.

Anonymkode: 26792...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er co2 skaden eller drivhuseffekten eskalerende det vil si hvis ingenting gjøres så ligger det større potensiale. Det vil si som om vi skyver noe foran oss. Som altså humper og går så og så lenge før det bare bryter sammen og alt kollapser. Dersom man ikke er flyttet fra de mest utsatte stedene så vil man ikke klare å hjelpe alle sammen før det er for sent????

Anonymkode: 26792...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er co2 skaden eller drivhuseffekten eskalerende det vil si hvis ingenting gjøres så ligger det større potensiale. Det vil si som om vi skyver noe foran oss. Som altså humper og går så og så lenge før det bare bryter sammen og alt kollapser. Dersom man ikke er flyttet fra de mest utsatte stedene så vil man ikke klare å hjelpe alle sammen før det er for sent????

Anonymkode: 26792...078

Det er bare å slappe av. Det går nok bra.

Anonymkode: a07c8...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...