Gå til innhold

Nedstemthet og paranoia - kupton?


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er mye plaget med spenningshodepine og er mistanke til morgendepresjon da jeg er mye nedfor på morningen. Jeg bruker sarotex 50 mg og 50 mg seroquel på kvelden (seroquel for søvn) og 25 mg sarotex på morningen. Sarotexen hjelper og tar rundt 50 % av de problemene, men dessverre gjør sarotexen at svetteproblemet mitt er blitt større og det vanskeliggjør det å bl.a. være sosial. Et annet problem jeg har og det er at jeg er plaget med paranoia noen ganger verre enn andre ganger. Den har vært så ille at jeg var sikker på at tv, mobil, bil, leilighet og andre steder var overvåket. Forsøkte å avfeie det som dumme tanker uten at det hjalp så mye. Plutselig ga det seg bare. Jeg er skeptisk av meg pga diverse livserfaringer så litt paranoia har jeg jo, men den paranoiaen jeg opplevde var ekkel og plagsomt. Hva skal jeg gjøre om den paranoiaen kommer tilbake og finnes det noe alternativ til sarotex mot morgendepresjon? Eller er det noen andre skritt jeg bør foreta meg for å unngå forverring av nedstemthet og paranoia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...