Gå til innhold

Kupton: Finnes det noen dopaminerge midler som trygt kan legges til lav dose Aurorix?


DoktorOffline

Anbefalte innlegg

DoktorOffline

Går i perioder på Aurorix for angst og depresjon. Moderat effekt. Spesielt merkbart er effekten på irritasjonen min, som iflg psykolog stammer fra depresjonen.

Slutter hver gang fordi jeg i tillegg trenger dopaminerg effekt. Jeg får for eksempel ingen effekt på motivasjonen min av Aurorix, og jeg blir litt sløvere kognitivt. Hukommelsen svekkes litt. Har lest på forum om folk som legger til selegilin og får en veldig positiv effekt av kombinasjonen. 

Finnes det noen dopaminerge midler som trygt kan legges til Aurorix? Jeg går på lav dose Aurorix, 150-300 mg.

Selegilin ser trygt ut i kombinasjon til tross for advarslene i felleskatalogen. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8889283

Eller kan man da like gjerne gå rett på de irreversible mao-hemmerne? Nardil ser spesielt interessant ut, men diett-restriksjonene er ikke bra, men det er kanskje verdt det hvis effekten er så bra? Leser nesten bare lovord om de irreversible mao-hemmerne.

Kan det være et alternativ å søke om Emsam-plasteret på godkjenningsfritak?

Takk:)

Endret av DoktorOffline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...