DoktorOffline Skrevet 21. mai 2019 Skrevet 21. mai 2019 (endret) Går i perioder på Aurorix for angst og depresjon. Moderat effekt. Spesielt merkbart er effekten på irritasjonen min, som iflg psykolog stammer fra depresjonen. Slutter hver gang fordi jeg i tillegg trenger dopaminerg effekt. Jeg får for eksempel ingen effekt på motivasjonen min av Aurorix, og jeg blir litt sløvere kognitivt. Hukommelsen svekkes litt. Har lest på forum om folk som legger til selegilin og får en veldig positiv effekt av kombinasjonen. Finnes det noen dopaminerge midler som trygt kan legges til Aurorix? Jeg går på lav dose Aurorix, 150-300 mg. Selegilin ser trygt ut i kombinasjon til tross for advarslene i felleskatalogen. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8889283 Eller kan man da like gjerne gå rett på de irreversible mao-hemmerne? Nardil ser spesielt interessant ut, men diett-restriksjonene er ikke bra, men det er kanskje verdt det hvis effekten er så bra? Leser nesten bare lovord om de irreversible mao-hemmerne. Kan det være et alternativ å søke om Emsam-plasteret på godkjenningsfritak? Takk:) Endret 21. mai 2019 av DoktorOffline 0 Siter
DoktorOffline Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Skrevet 22. mai 2019 8 timer siden, Psykia AS skrev: Pramipeksol Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.