Gå til innhold

Kvalme og oppkast over flere dager


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

For fem dager siden ble jeg kvalm, for to dager siden endte det i oppkast. Så var jeg fin en dag, før jeg ble kvalm igjen idag og spydde en gang. Det føles som en tunghet over øynene, vil ha de lukket. Og et trykk over blæra.

hva kan være galt? Fikk ikke time hos legen før tirsdag, så da valgte jeg å se det an

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, elina777 skrev:

For fem dager siden ble jeg kvalm, for to dager siden endte det i oppkast. Så var jeg fin en dag, før jeg ble kvalm igjen idag og spydde en gang. Det føles som en tunghet over øynene, vil ha de lukket. Og et trykk over blæra.

hva kan være galt? Fikk ikke time hos legen før tirsdag, så da valgte jeg å se det an

Noen mulighet for at du kan være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Nå føler jeg at jeg ikke får tømt blæra helt

Ring fastlegen din og be om en akuttime i dag om du er veldig engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...