Gå til innhold

Fredagsprogram på tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er greia med at en viss kvinnelig programleder så ofte har dype utringninger sånn at brystene synes så tydelig? Hva er vitsen? Er det for å pirre mannfolkene i studio og hjemme i de tusen hjem? Er det fordi hun selv synes det er vakkert? Er det fordi hun ønsker å gjøre kvinnfolk misunnelige? 

Jeg er kvinne selv og tenner overhodet ikke på bryster. Ikke synes jeg det er pent heller og ikke blir jeg misunnelig siden jeg har større selv 🤣

Anonymkode: 57774...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enkelte forstår ikke hva de driver med og burde omskolere seg synes jeg av disse på TV.

Anonymkode: 1a7c5...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker pupper, men kan ikke si jeg ser på Senkveld av den grunn. Forøvrig er det en pen dame.

Anonymkode: 7a1c7...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder det programmet som går SENt en fredagsKVELD.

Anonymkode: 57774...3e0

Så en snutt av henne på reklame for programmet akkurat nå og jeg skjønner at du reagerer. En ting er å ha utringning, en annen ting er når halve puppen henger ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at en viss kvinnelig programleder så ofte har dype utringninger sånn at brystene synes så tydelig? Hva er vitsen? Er det for å pirre mannfolkene i studio og hjemme i de tusen hjem? Er det fordi hun selv synes det er vakkert? Er det fordi hun ønsker å gjøre kvinnfolk misunnelige? 

Jeg er kvinne selv og tenner overhodet ikke på bryster. Ikke synes jeg det er pent heller og ikke blir jeg misunnelig siden jeg har større selv 🤣

Anonymkode: 57774...3e0

Det har jeg ikke tenkt over. Jeg må nok skjerpe meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at en viss kvinnelig programleder så ofte har dype utringninger sånn at brystene synes så tydelig? Hva er vitsen? Er det for å pirre mannfolkene i studio og hjemme i de tusen hjem? Er det fordi hun selv synes det er vakkert? Er det fordi hun ønsker å gjøre kvinnfolk misunnelige? 

Jeg er kvinne selv og tenner overhodet ikke på bryster. 

Du er ikke i målgruppen da.

Anonymkode: 1f377...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk reiser veldig mye i dag også til utlandet og blir veldig preget av det naturlig nok. De tar med seg mye annen og uvant kultur tilbake. Jeg tror det har sånne sammenhenger også. Andre TV kanaler kjører jo også annen stil og det er stor kamp om seerene tror jeg.

Bare i nærmiljøet her er størsteparten pensjonister som nesten aldri er hjemme tror jeg. Så folk reiser mye mer enn før.

Anonymkode: 1a7c5...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jo, jeg så det i går. Nei, jeg vet ikke hvorfor det er sånn at kvinnelige programledere viser masse hud mens de mannlige har dress og slips. Jeg er glad det ikke er motsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...