Gå til innhold

Ragnarock feeling og manglende kriseplan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sannsynligvis meg selv og takke når jeg hadde så stor tro på eget enpowerment at kriseplan ble glatt avfeid. De nikket og noterte «ønsker ikke kriseplan», ønsker ingen plan!  Selv ansvarlig , men så vondt og vanskelig med alt som herjer. Må knuge meg til håper om selvstyr i tråd med ideal og verdisett . 

Anonymkode: e7d81...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis meg selv og takke når jeg hadde så stor tro på eget enpowerment at kriseplan ble glatt avfeid. De nikket og noterte «ønsker ikke kriseplan», ønsker ingen plan!  Selv ansvarlig , men så vondt og vanskelig med alt som herjer. Må knuge meg til håper om selvstyr i tråd med ideal og verdisett . 

Anonymkode: e7d81...871

Du kan be om hjelp selv om du ikke har kriseplan. 

Anonymkode: ef5bf...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Huff)container

Kan sikkert. Men orker ikke « be om noe» og tror alle hater meg når jeg har det vondt . Ikke verdt risk, må helst sove nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er ikke for seint å sette opp kriseplan. Jeg var og negativ til det i sin tid, så det ble flaut å måtte krype til korset og si at jeg ønsket det likevel. For ettertiden har jeg ikke angret. De siste årene har jeg og hjelpeapparatet hatt et langt bedre samarbeid rundt hvem som gjør hva og når om det røyner på. Slik er det blitt mye mer oversiktlig for oss alle, og jeg er sikret at jeg får den hjelpen jeg trenger raskt om egne grep ikke er tilstrekkelig. Man kan alltid endre på en slik plan ved forandrringer. Nå finnes det en app som heter min plan. Anbefaler en titt på den :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...