AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Hvilket alternativ til Orudis kan jeg bruke mot Bechtetews når jeg går på SSRI? Anonymkode: ad6c6...808 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Som ikke er NSAID Anonymkode: ad6c6...808 0 Siter
Villanda Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket alternativ til Orudis kan jeg bruke mot Bechtetews når jeg går på SSRI? Anonymkode: ad6c6...808 Smertelindring: Paracet er kanskje ikke nok. Opeoider har også sine bakdeler. Det er vel heller ikke betennelsesdempende som du kanskje trenger. Vet ikke om det er noe bedre, men: TNF-hemmere, Metorexat, steroider... Litt på siden: Kanskje du KAN bruke Orudis og SSRI selv om du ikke har andre risikofaktorer for blødning, særlig i mage-/tarmkanalen? Kanskje syrepupemmer f.e. Somac kan gjøre kombinasjonen noe mindre skummel? Vet ikke om det er foskjell på ulike NSAIDs. Jeg har blitt fortalt at Arcoxia skal være tryggere å kombinere, men kilden var nok inhabil. Hva sier legen din? Endret 26. mai 2019 av Villanda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.