Gå til innhold

En annen kvinne elsker mannen min


Hun der

Anbefalte innlegg

Ja, en annen kvinne elsker mannen min. De var kjærester for 25 år siden, men hun har ikke glemt han. Han slettet henne på snap da vi giftet oss for 2 år siden, og det fortalte han til meg, og begrunnet det med at det ikke var «rett» nå når vi skulle gifte oss. Men rundt juletider har hun da kommet tilbake...

De har ikke gjort noe fysisk, men hun hagler inn med kjærlighetserklæringer, og linker til sanger av typen «å leve her og å elske der»... jeg syns mildt sagt at han er en dust som ikke sier mer tydelig i fra til henne. Jeg har nemlig ikke sett at han skriver noe tilbake, men samtidig, det er vel kanskje litt rart å fortsette den aktiviteten hvis man ikke får noe i det hele tatt tilbake. 

Jeg vet at hun har snoket på min Facebook for hun var litt uheldig i snokingen og la meg til som venn 😂 jeg har aldri møtt henne og ei heller snakket med henne. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller noe, for han vil ikke fortelle meg om dette, jeg har bare hatt en rar følelse og min snoking viste seg å bekrefte dette. 

 

Kvinnen er gift selv, og jeg vet at mannen hennes er helt uvitende om dette. Skal jeg si i fra til han? 

Og ja, jeg skal selvfølgelig si i fra til min mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det avgjørende for deg bør være hva din mann føler og hva han gjør, ikke hva denne kvinnen føler og evt gjør.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
4 timer siden, Hun der skrev:

Ja, en annen kvinne elsker mannen min. De var kjærester for 25 år siden, men hun har ikke glemt han. Han slettet henne på snap da vi giftet oss for 2 år siden, og det fortalte han til meg, og begrunnet det med at det ikke var «rett» nå når vi skulle gifte oss. Men rundt juletider har hun da kommet tilbake...

De har ikke gjort noe fysisk, men hun hagler inn med kjærlighetserklæringer, og linker til sanger av typen «å leve her og å elske der»... jeg syns mildt sagt at han er en dust som ikke sier mer tydelig i fra til henne. Jeg har nemlig ikke sett at han skriver noe tilbake, men samtidig, det er vel kanskje litt rart å fortsette den aktiviteten hvis man ikke får noe i det hele tatt tilbake. 

Jeg vet at hun har snoket på min Facebook for hun var litt uheldig i snokingen og la meg til som venn 😂 jeg har aldri møtt henne og ei heller snakket med henne. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller noe, for han vil ikke fortelle meg om dette, jeg har bare hatt en rar følelse og min snoking viste seg å bekrefte dette. 

 

Kvinnen er gift selv, og jeg vet at mannen hennes er helt uvitende om dette. Skal jeg si i fra til han? 

Og ja, jeg skal selvfølgelig si i fra til min mann. 

Den problemstillingen må være kjedelig å ha. Jeg er glad for at jeg aldri har merket til en lignende problemstilling i mitt forhold. Men når det først skjer så kan man vel spørre seg selv om: går dette kun en vei? Eller begge? Hvorfor gjør hun dette når hun er blitt gift etterpå ? Jeg klarer ikke helt å se den. Er hun ulykkelig gift? Har hun aldri sluttet å elske din mann/ sin eks? 

Det er fullt mulig å slutte å elske noen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...