Gå til innhold

Hvorfor er det ikke en bipolarklinikk i Oslo eller nærområdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Såvidt jeg veit driver de stort sett med utredning, oppstart av medisinering og psykoedukasjon ved bipolarklinikken i Trondheim. Ellers følges folk opp av DPS. Vil tro DPS andre steder også er i stand til å diagnostisere bipolar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det de kaller "bipolarskole" er et tilbud flere steder i landet. Som regel henvises man dit fra DPS eller fastlege. Info på nett om dette tror jeg ikke finnes for alle steder som tilbyr slikt. Ville sjekket med nevnte om det er dette som er behovet. Kompetansen ved DPS er dessverre varierende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bipolarskole har jeg prøvd. Ellers takk for svaret ditt. Tenkte mer på det tilbudet de har i Trondheim☺️

Anonymkode: 9eb4f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...