AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Bare i Trondheim? Jeg hadde hatt nytte av en😣 Anonymkode: 9eb4f...e1f 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Man har jo Psykia i Asker, men det er privat og koster en del. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 26. mai 2019 Skrevet 26. mai 2019 Såvidt jeg veit driver de stort sett med utredning, oppstart av medisinering og psykoedukasjon ved bipolarklinikken i Trondheim. Ellers følges folk opp av DPS. Vil tro DPS andre steder også er i stand til å diagnostisere bipolar. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Det de kaller "bipolarskole" er et tilbud flere steder i landet. Som regel henvises man dit fra DPS eller fastlege. Info på nett om dette tror jeg ikke finnes for alle steder som tilbyr slikt. Ville sjekket med nevnte om det er dette som er behovet. Kompetansen ved DPS er dessverre varierende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Bipolarskole har jeg prøvd. Ellers takk for svaret ditt. Tenkte mer på det tilbudet de har i Trondheim☺️ Anonymkode: 9eb4f...e1f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.