Gå til innhold

i dag......

Anbefalte innlegg

Rotta Nytt Liv

....var jeg hos advokaten for å vurdere en evnt. annmeldelse.

Hun mente at jeg skulle vente til jeg var blitt bedre psykisk, at en rettsak ville bli for tøff akkurat nå. Dessuten ville det bli ord mot ord, og det er små sjanser for å vinne rettsaken. (sa hun) Etter litt prat fram og tilbake så ble vi enige om å vente til høsten for å vurdere det på nytt.

Jeg sitter igjen med en rar følelse av tommhet. Vet ikke om jeg har gjort det rette. Dritsekken går jo fri. Vel, vel, jeg får vente en stund og se om jeg ikke blir sterkere med tiden.

*klemmer* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44855-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ollivia

Kjære Rotta nytt liv!!

Jeg synes du skal tenke deg godt om og gjøre som du føler for innerst inne, ikke høre på advokaten. Selv om det kansje blir ord mot ord, synes jeg at sånne saker bør anmeldes (min mening), så vet man i ettertid at man gjorde det man kunne. Hva om han tilstår? Det kan du ikke vite før du har anmeldt det. Uansett så får han seg en støkk når han blir innkalt til avhør. Jeg vet jo ikke hvordan du har det psykisk, kanskje det er best å vente, eller kanskje det er best å bli ferdig med det? Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44855-i-dag/#findComment-169002
Del på andre sider

Kjære Rotta nytt liv!!

Jeg synes du skal tenke deg godt om og gjøre som du føler for innerst inne, ikke høre på advokaten. Selv om det kansje blir ord mot ord, synes jeg at sånne saker bør anmeldes (min mening), så vet man i ettertid at man gjorde det man kunne. Hva om han tilstår? Det kan du ikke vite før du har anmeldt det. Uansett så får han seg en støkk når han blir innkalt til avhør. Jeg vet jo ikke hvordan du har det psykisk, kanskje det er best å vente, eller kanskje det er best å bli ferdig med det? Lykke til uansett!!

Helt enig med deg Ollivia!

Glem ikke at det tar minst et år før saken eventuelt kommer opp, så man har god til å forberede seg og psyke seg opp.

Samtidig kan det være veldig skuffende om saken blir henlagt f.eks. etter bevisets stilling, det er et slag i trynet som du må ta med i betraktningen når du vurderer om du skal anmelde nå eller vente.

Kjenn godt etter hvordan du har det nå, om du tror du tåler selve prosessen med å anmelde - det er du som bestemmer! Og hvis svaret er ja, så gjør det nå!

Lykke til!

Vennlig hilsen Grete .-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44855-i-dag/#findComment-169267
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...