Gjest franklyscarlet Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Når jeg googler disse sammen får jeg opp at hallusinasjoner ikke er vanlig ved hypomani, bare ved mani. Derfor lurer jeg på hvorfor jeg er så plaget med hallusinasjoner når jeg er hypoman? Er det vanlig likevel? Behandlerne mine mener ofte at jeg er hypoman til tross for at jeg har hallusinasjoner. Typisk hørsels -og synshallusinasjoner, paranoia og "at alt bare er rart/noe stemmer ikke" (pleier å tenke at jeg er på en annen frekvens). Jeg har liksom ikke inntrykk av at hypomane har såpass mange psykosesymptomer, og har tenkt tanken på om jeg har schizoaffektiv i stedet for bp1, men jeg har sikkert ikke det. Bare sliter med å bli klok på ting. Og som nevnt før, opplever jeg at behandlerne mine ikke kan så mye om bipolaritet, egentlig. Synes liksom ikke at jeg blir forstått ordentlig. Vurderer å oppsøke en spesialist på bpl, men jeg vet ikke hvordan jeg finner en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg har bare så lyst til å "bli meg selv igjen", og å få livet mitt på stell. Få en jobb og en familie, og å ha en grei nok livskvalitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg forstår deg veldig godt. Min bipolare lidelse er vanskelig og utfordrende og den vanskeliggjør hverdagen. Selv om jeg har hypomani og ikke er bipolar 1 så har jeg hallusinasjoner, så det er ikke så uvanlig ved type 2 tror jeg. Anonymkode: 21db9...a0d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.