Gå til innhold

Har vært borte en stund...


morsan

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre vært borte for lenge fra DOL, men nå fikk jeg plutselig litt lyst på dette. Namnam!

 

13097.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, morsan skrev:

Jeg har dessverre vært borte for lenge fra DOL, men nå fikk jeg plutselig litt lyst på dette. Namnam!

Nå er det nok noen (av de som ikke har vært her et helt liv) som lurer veldig på diagnosen din... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Nå er det nok noen (av de som ikke har vært her et helt liv) som lurer veldig på diagnosen din... 😁

Sånn er det meg gæmliser som meg - liker best å snakke om gamle dager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mange som gjør det tror jeg i dag - vender tilbake til ting . Ikke regregerer ,men ønsker kanskje sette noe i mer perspektiv. Kanskje retroperspektiv.

Anonymkode: 27448...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk legger ferie og avspasering på alle tider av året nå så man vet liksom aldri noe med noen synes jeg. Om de er " på" eller " av".Sånn er det med de fleste virksomheter har jeg inntrykk av.Veldig mange har ferie rundt her nå tror jeg.

Anonymkode: 27448...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk legger ferie og avspasering på alle tider av året nå så man vet liksom aldri noe med noen synes jeg. Om de er " på" eller " av".Sånn er det med de fleste virksomheter har jeg inntrykk av.Veldig mange har ferie rundt her nå tror jeg.

Anonymkode: 27448...c68

Tror ikke mange har ferie nå. Men, sikkert en del om har tatt langhelg nå.

Anonymkode: 83a30...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange har ferie rundt her nå tror jeg.

Dagen etter Kr.Himmelfart er vel den mest populære avspaseringsdagen, fordi den alltid er på en fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...