Gjest tina Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har hatt problemer med hårtap i ca. 1,5 år. Jeg har mistet betydelig mye hår, ca. halvparten. Jeg har vært hos hudsepsialist og flere homoepater, gått på diverse vitamin/mineral tilskudd og prøvd ulike shampooer, men uten å lykkes. Imidlertid har jeg tatt diverse blodprøver og det har kommet frem at jeg har cøliaki-og dessuten hadde jeg mangel på B12 (dette får jeg injeksjoner for). Hårtapet har ikke stoppet av den grunn. Jeg har et ganske stort talgbelegg og kløe i hodebunnen som ikke avtar. Jeg antar at jeg av en eller annen grunn produserer dette "innenfra". Jeg er 30 år, går ikke på p-piller og har et sundt kosthold. Jeg lurer på om diagnosen cøliaki har noe med mitt hårtap å gjøre-går på diett nå, men regner med at dette kommer til å ta tid før det merkes på håret? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44864-h%C3%A5rtap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.