Gå til innhold

Feriekostnader


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye bruker dere på sommerferien og hva slags ferie reiser dere på?  Dere som er enslige reiser dere alene, eller alltid sammen med andre så dere kan dele rom?

Jeg skal til Spania i juli og reise rundt alene.  Jeg skal besøke venner noen dager og overnatte noen netter hos dem, men ellers skal jeg reise til storbyer og småsteder hvor jeg overnatter i guesthouses hvor jeg har eget rom med felles baderom.  Dette blir ikke dyr ferie, men det løfter kostnadene å være alene.  Samtidig synes jeg det er fantstisk å reise slik alene og se på akkurat det jeg vil se og når jeg vil se det.  Sitte på gaterestauranter og spise og drikke vin uten å ta hensyn til noen andre.  Jeg gleder meg;)

Anonymkode: 0405f...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye bruker dere på sommerferien og hva slags ferie reiser dere på?  

Reiser aldri på ferie, og bruker da kr 0,- på feriering.

Anonymkode: 24f8f...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reiser aldri på ferie, og bruker da kr 0,- på feriering.

Anonymkode: 24f8f...dc8

Det var synd, men du kan sikkert gjøre noe annet koselig.

Anonymkode: 0405f...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skal på hytta, og det som kunne vært feriebudsjett er brukt til andre ting. Helsen tillater ikke de store utskeielsene, så stillhet, vin, bøker, god mat, og forhåpentligvis litt sol og varme blir bra. 

Anonymkode: 0b84a...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal på hytta, og det som kunne vært feriebudsjett er brukt til andre ting. Helsen tillater ikke de store utskeielsene, så stillhet, vin, bøker, god mat, og forhåpentligvis litt sol og varme blir bra. 

Anonymkode: 0b84a...3db

Hytteferie er fantastisk.  Jeg pleier å være noen få dager på en hytte ved sjøen om sommeren sammen med familie og det er gode dager;).  Ferie trenger ikke være dyr og for meg koster det da å ta buss til hytta.  Dette blir når jeg kommer tilbake fra Spania.

Anonymkode: 0405f...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det ikke noe sommerferie (Det ble det forsåvidt ikke i fjor heller)    Skal bruke sommeren til å trene meg opp igjen etter en operasjon. Regner med å bruke noen måneder på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye bruker dere på sommerferien og hva slags ferie reiser dere på? 

Anonymkode: 0405f...bc6

I noen år var vi en uke i syden om sommeren og resten på hytta, men de siste årene har vi gjerne vært en tur på samme sted i Sverige, en tur et eller annet sted i Norge og en del på hytta. :) Blir nok norgesferie i år også og det gleder jeg meg til! Budsjettet aner jeg ikke hva ligger på, men vi øser ikke ut penger selv om vi har såpass at vi ikke trenger å snu på krona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ligger nok i kortene at der blir hytteferie siden vi har ny hytte. Blir nok noen utflukter rundt i landet.

Best å ikke regne ut hva det koster per overnatting. Det føles uansett "gratis" når man først har den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, emilie321 skrev:

I år blir det ikke noe sommerferie (Det ble det forsåvidt ikke i fjor heller)    Skal bruke sommeren til å trene meg opp igjen etter en operasjon. Regner med å bruke noen måneder på det. 

Har du blitt operert allerede? Håper hverdagen din blir enklere etter at hofta er reparert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, frosken skrev:

Har du blitt operert allerede? Håper hverdagen din blir enklere etter at hofta er reparert. 

 

Nei, blir operert om noen uker.   Takk. Ja, det håper jeg også at den blir. Sånn som det er nå, skal jeg ikke gå lange biten før smertene blir store. Gruer meg til operasjonen (kommer til å være våken under operasjonen) og til selve sykehus oppholdet, men glad når alt er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...