Drømmeautomat Skrevet 29. mai 2019 Skrevet 29. mai 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel viktig for meg uansett hvem det gjelder - så det sier kanskje mest om min egen lave selvtillit? Jeg har alltid hatt et sterkt behov for å fremstå som «velfungerende», og når jeg ikke mestrer ting og må ha hjelp av helsevesen og/eller nav, så føles det vanskelig og sårt. Noe jeg ikke ønsker at folk som kjenner meg får vite om, og som i perioder hvor jeg er dårligere er dette et problem for meg. Anonymkode: 29ca3...4a2 Jeg har følelsen av at du lever for mye i hodet ditt, analyserer ting veldig mye. Jeg tror du bør øve deg på å få kontakt med kroppen din, kjenne etter hva du føler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 Skrevet 29. mai 2019 6 minutter siden, Drømmeautomat skrev: Jeg har følelsen av at du lever for mye i hodet ditt, analyserer ting veldig mye. Jeg tror du bør øve deg på å få kontakt med kroppen din, kjenne etter hva du føler. Godt forslag, det med å øve meg på å få kontakt med min kropp og mine følelser. Men hvordan gjøres det og hvordan skal jeg greie det? Anonymkode: 29ca3...4a2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.