AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, laban skrev: Jeg får ikke tak i om du mener at det ikke er synd på noen (ref. øverste sitat) eller om det er forferdelig synd på (nesten) alle? Ja takk begge deler. Anonymkode: 6aad8...d68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 Skrevet 30. mai 2019 Eller har dere bare kommunikasjonsproblemer. Mange mennesker trenger hjelp til det i dag tror jeg. Det er" liksom in" å ha sånne problemer som sikkert er høyst reelle for mange med mye kanskje ukjent datateknologi og duppeditter. Det kan bli en knute på tråden for alle. Det er ingen skam. Anonymkode: 6aad8...d68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 Skrevet 31. mai 2019 Unnskyld igjen. Helt lett er ingenting. Anonymkode: 6aad8...d68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 Skrevet 1. juni 2019 Man tenker jo tanken hvordan det nok ikke er så lett alt sammen for alle disse kjendisene i media. Kanskje aldri anonym. Kanskje derfor mange reiser mye og bør mesteparten av tiden i utlandet. Mediene i vår tid må ta skylda for mye tror jeg. Anonymkode: 6aad8...d68 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.