Gå til innhold

Danse naken i regnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om dette egentlig hører hjemme på psyk. forumet, men jeg har fått en slags uimotståelig lyst til å danse naken i regnet! Fortrinnsvis i skogen. Et det psykt?

Anonymkode: 852e1...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette egentlig hører hjemme på psyk. forumet, men jeg har fått en slags uimotståelig lyst til å danse naken i regnet! Fortrinnsvis i skogen. Et det psykt?

Anonymkode: 852e1...7af

Ja.

Anonymkode: 725c9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, så lenge du ikke gjør det foran naboene, eler andre folk. Men feks i skogen eller på nudiststrand så er det vel ikke noe galt i det?

Anonymkode: 10810...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt koster i dag. Man må ofte begrense seg og sine lyster. Man kan skremme barn ved slik adferd eller gjøre at dyrene  i skogen blir beskjemmet og føler seg ille berørt. Man kan få en klekkelig bot kanskje om en snarrådig annen presumptivt påkledd  turgåer tar et snapshot fordi ved kommende føler seg skremt og drar til Politiet eller leverer bildet til avisen.

Hvorfor ikke heller skrive en bok eller male et bilde.  Kanskje blir det en bestselger eller viser seg å være stor kunst. Eller iallefall oppnår du at nære omgivelser forstår deg bedre om du lager en blogg hvor du argumenterer for at nakenbading eller nakenskogspringing burde være lov

Eller prate med psykologen om det i forkant.

.

Anonymkode: 3481c...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt koster i dag. Man må ofte begrense seg og sine lyster. Man kan skremme barn ved slik adferd eller gjøre at dyrene  i skogen blir beskjemmet og føler seg ille berørt. Man kan få en klekkelig bot kanskje om en snarrådig annen presumptivt påkledd  turgåer tar et snapshot fordi ved kommende føler seg skremt og drar til Politiet eller leverer bildet til avisen.

Hvorfor ikke heller skrive en bok eller male et bilde.  Kanskje blir det en bestselger eller viser seg å være stor kunst. Eller iallefall oppnår du at nære omgivelser forstår deg bedre om du lager en blogg hvor du argumenterer for at nakenbading eller nakenskogspringing burde være lov

Eller prate med psykologen om det i forkant.

.

Anonymkode: 3481c...0b4

Å gjøre dyrene i skogen beskjemmet og ille berørt er nok det minste problemet! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt koster i dag.

.

Anonymkode: 3481c...0b4

Ja, klær er dyrt i våre dager.

Anonymkode: 725c9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette egentlig hører hjemme på psyk. forumet, men jeg har fått en slags uimotståelig lyst til å danse naken i regnet! Fortrinnsvis i skogen. Et det psykt?

Anonymkode: 852e1...7af

Jeg har ingen psykiske lidelser, men synes det hørtes deilig ut! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bør prøve å få til et møte i skogen da, alle som synes det høres deilig ut! Så tar vi oss en befriende danse-seanse!

Tidspunkt: kl. 17.00 i morgen

Sted: Skogen

Hvem blir med? Påmelding i innboks!🌲🌲🌲 🦃🦡🐇🐻🐍🌲🌲🌲

😹

Anonymkode: 852e1...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette egentlig hører hjemme på psyk. forumet, men jeg har fått en slags uimotståelig lyst til å danse naken i regnet! Fortrinnsvis i skogen. Et det psykt?

Anonymkode: 852e1...7af

Å danse i regnet gir en herlig frihetsfølelse!

Mine nå store barn husker hvordan jeg dro dem med ut for å løpe og danse i styrtregnet om sommeren da de var små, kanskje til og med med lyn og torden! Herlig! 😊 Og jeg har regnet meg som relativt velfungerende og psykisk frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Xtra skrev:

Å danse i regnet gir en herlig frihetsfølelse!

Mine nå store barn husker hvordan jeg dro dem med ut for å løpe og danse i styrtregnet om sommeren da de var små, kanskje til og med med lyn og torden! Herlig! 😊 Og jeg har regnet meg som relativt velfungerende og psykisk frisk.

Men dere hadde litt klær på, eller hva? Naken var noe av poenget i startinnlegget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, laban skrev:

Men dere hadde litt klær på, eller hva? Naken var noe av poenget i startinnlegget her.

Haha, det fikk jeg visst ikke helt med meg. Ja - vi hadde noe klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette egentlig hører hjemme på psyk. forumet, men jeg har fått en slags uimotståelig lyst til å danse naken i regnet! Fortrinnsvis i skogen. Et det psykt?

Anonymkode: 852e1...7af

_Uimotståelig_ lyst til å danse naken i regnet, kan være symptom på sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, frosken skrev:

_Uimotståelig_ lyst til å danse naken i regnet, kan være symptom på sykdom. 

Filler'n! Da er det nok hypomani i farta! Vet ikke om jeg skal le eller gråte... Vil helst le, så da gjør jeg det! 😂

Anonymkode: 852e1...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg vil si at det ikke er sykt før du faktisk gjør det så hemningsløst at du ikke bryr deg om at andre ser det. Hvis bare trangen til å gjøre det hadde vært syk hadde vi jo alle vært innlagt for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm… hypomani på gang eller ? 😂 nei gå å ran en butikk isteden da oppnår du virkelig adrenalin i kroppen. 

( Dette var bare ment som kødd)

 

Barn og andre  kan bli skremt og ringe politiet hvis du løper splitter naken ute, men hvis du absolutt ikke klarer å la vær så ha en hånduk over deg og løp som en eller an tulling. Så lenge hånduken dekker det som er der nede så vil ikke det se like ille ut… 

men nei jeg lover deg ikke at ingen kommer til å varsle politiet😅 men risikoen for å bli anmeldt for blotting blir ikke like stor 

Anonymkode: 05970...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...