Gjest Anbr42 Skrevet 31. mai 2019 Skrevet 31. mai 2019 Hva er egentlig morsomt med dette? Det er jo bare et tegn på sykdom. Om ikke hypomani absolutt trenger å være så alvorlig, kan i alle fall depresjonene være det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 Skrevet 31. mai 2019 5 timer siden, Anbr42 skrev: Hva er egentlig morsomt med dette? Det er jo bare et tegn på sykdom. Om ikke hypomani absolutt trenger å være så alvorlig, kan i alle fall depresjonene være En kan jo lett, der og da, synes hypomani er morsomt. Anonymkode: c6c21...eb0 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1. juni 2019 Skrevet 1. juni 2019 Jeg vil sterkt anbefale å søke hjelp - det er fort å ramle ned i depresjonsgjørma etterpå, og det er en høy pris å betale synes jeg. Både for meg selv og på vegne av andre. Men jeg skjønner jo godt at det kan føles deilig å være høyt oppe. Men om det kommer et blaff av innsikt, så er det virkelig best å få behandling for det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.