Gå til innhold

Alltid ha med seg selv på bilde?


morsan

Anbefalte innlegg

Jeg får en del snaps for tida av venninne på ferie, og på alle bildene er hun med selv. Ikke selfies, men hun får mannen til å fotografere henne foran fine bygninger, på stranda, på restaurant osv. Det er ikke sånn «strike a pose» hvor hun gjør seg til; det er i og for seg helt fine bilder hvor står pent oppstilt foran en bygning el lign og hvor hun smiler med tennene. Sånne type bilder man gjerne liker å ha i fotoalbumet, fordi man ikke bare vil dokumentere stedet man var på, men også at man faktisk var der selv. 

Men er det bakstreversk av meg å synes det er i beste fall pussig at man aldri sender andre bilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orket 2 dager med snapchat før jeg ble lei av å vite hva folk gjorde til enhver tid. Til det du spør om, kanskje hun bare er veldig veldig glad i seg selv. Hun er pen? Hun har fantastisk vakre tenner? Nei, jeg vet ikke hva folk ønsker å si med alle disse bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, morsan skrev:

Jeg får en del snaps for tida av venninne på ferie, og på alle bildene er hun med selv. Ikke selfies, men hun får mannen til å fotografere henne foran fine bygninger, på stranda, på restaurant osv. Det er ikke sånn «strike a pose» hvor hun gjør seg til; det er i og for seg helt fine bilder hvor står pent oppstilt foran en bygning el lign og hvor hun smiler med tennene. Sånne type bilder man gjerne liker å ha i fotoalbumet, fordi man ikke bare vil dokumentere stedet man var på, men også at man faktisk var der selv. 

Men er det bakstreversk av meg å synes det er i beste fall pussig at man aldri sender andre bilder? 

Godt mulig det er bakstreversk, men jeg blir litt pinlig berørt når enkelte til stadighet poster bilder av seg selv enten på fb eller snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morsan skrev:

Jeg får en del snaps for tida av venninne på ferie, og på alle bildene er hun med selv. Ikke selfies, men hun får mannen til å fotografere henne foran fine bygninger, på stranda, på restaurant osv. Det er ikke sånn «strike a pose» hvor hun gjør seg til; det er i og for seg helt fine bilder hvor står pent oppstilt foran en bygning el lign og hvor hun smiler med tennene. Sånne type bilder man gjerne liker å ha i fotoalbumet, fordi man ikke bare vil dokumentere stedet man var på, men også at man faktisk var der selv. 

Men er det bakstreversk av meg å synes det er i beste fall pussig at man aldri sender andre bilder? 

Kanskje hun er inspirert av hagenissen i filmen Amelie de Montmartre 🙂 . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cathlin skrev:

Jeg orket 2 dager med snapchat før jeg ble lei av å vite hva folk gjorde til enhver tid. Til det du spør om, kanskje hun bare er veldig veldig glad i seg selv. Hun er pen? Hun har fantastisk vakre tenner? Nei, jeg vet ikke hva folk ønsker å si med alle disse bildene. 

Hehe... med «smile med tennene» mener jeg at hun smiler «normalt», og ikke pouter eller gjør seg til. Hun tar seg jo godt ut for alderen, da. Mulig mannen ikke vil bli avfotografert selv. 

2 timer siden, frosken skrev:

Godt mulig det er bakstreversk, men jeg blir litt pinlig berørt når enkelte til stadighet poster bilder av seg selv enten på fb eller snap. 

Ja, det kan bli litt mye. Dvs jeg liker at de poster _noen_ bilder av seg selv også. Jeg liker jo å se dem jeg følger. Men alt med måte. Jeg avfulgte en fyr (!) på snap pga flere daglige portrett-selfies med kommentarer på om at han var på jobb eller satt i sofaen eller annet døllt. 🙄

2 timer siden, Xtra skrev:

Kanskje hun er inspirert av hagenissen i filmen Amelie de Montmartre 🙂 . 

Hahahaha!!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...