Gå til innhold

Matsvinn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prøver alt jeg kan å la være og kaste mat.  Prøver å kjøpe passe mengder, men det er så vanskelig med frukt og grønnsaker for meg alene.  Jeg kjøper ferske grønnsaker og lager vegetarretter og da er det vanskelig å bruke opp.  Det er alltid slik at det ligger noe i kjøleskapet som må brukes.  Nå er det gulerøtter som ikke kan kjøpes stykkvis.  Hvorfor ikke er uforståelig.

I kveld lagde jeg grønnsakslasagne av dvaske grønnsaker fra grønnsaksskuffen.  Bl.a oppdaget jeg da at jeg hadde tre rødløker som holdt på å bli ødelagt.  Jeg tok den største og brukte den og så må jeg finne på noe på mandag med de andre.  I morgen blir jeg borte hele dagen.

Jeg har tre uker her hjemme nå før jeg blir borte i seks uker i sommer.  Mest mulig skal være tomt før jeg drar og jeg kan ikke kjøpe ferske grønnsaker for da kommer jeg til å kaste for mye.  Hva gjør dere som bor alene?

Anonymkode: b9a35...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...