Gå til innhold

Kanskje det er best hun ikke vet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ved innkjørselen til nabolaget vårt hadde noen satt fra seg søppelposene sine utenfor konteinerne . Fugler hadde forsynt seg av innholdet og alt mulig lå strødd utover midt i veien. Blant annet noen tomme pilleesker. Alle kunne se navnet til naboen på eskene, pluss medisinavn ,dose og hva det skulle brukes mot. Det var mot en psykisk lidelse. Jeg tok det som var mest iøynefallende og kastet det. Det var også andre personlige ting fra samme pose som lå der i veien. Syntes dette var veldig ubehagelig på hennes vegne og lurte på om jeg skulle si noe til henne?. Er selv veldig nøye med hvordan jeg kaster mine tomme pilleesker og hadde blitt veldig skamfull hvis naboene kunne lese hva som stod på de. Men kanskje det er best at hun ikke vet ? 

Anonymkode: 63cc3...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved innkjørselen til nabolaget vårt hadde noen satt fra seg søppelposene sine utenfor konteinerne . Fugler hadde forsynt seg av innholdet og alt mulig lå strødd utover midt i veien. Blant annet noen tomme pilleesker. Alle kunne se navnet til naboen på eskene, pluss medisinavn ,dose og hva det skulle brukes mot. Det var mot en psykisk lidelse. Jeg tok det som var mest iøynefallende og kastet det. Det var også andre personlige ting fra samme pose som lå der i veien. Syntes dette var veldig ubehagelig på hennes vegne og lurte på om jeg skulle si noe til henne?. Er selv veldig nøye med hvordan jeg kaster mine tomme pilleesker og hadde blitt veldig skamfull hvis naboene kunne lese hva som stod på de. Men kanskje det er best at hun ikke vet ? 

Anonymkode: 63cc3...00d

Ingen grunn til å si noe om dette. Antakelig var det bare du som så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved innkjørselen til nabolaget vårt hadde noen satt fra seg søppelposene sine utenfor konteinerne . Fugler hadde forsynt seg av innholdet og alt mulig lå strødd utover midt i veien. Blant annet noen tomme pilleesker. Alle kunne se navnet til naboen på eskene, pluss medisinavn ,dose og hva det skulle brukes mot. Det var mot en psykisk lidelse. Jeg tok det som var mest iøynefallende og kastet det. Det var også andre personlige ting fra samme pose som lå der i veien. Syntes dette var veldig ubehagelig på hennes vegne og lurte på om jeg skulle si noe til henne?. Er selv veldig nøye med hvordan jeg kaster mine tomme pilleesker og hadde blitt veldig skamfull hvis naboene kunne lese hva som stod på de. Men kanskje det er best at hun ikke vet ? 

Anonymkode: 63cc3...00d

Ikkje sei noko.

Anonymkode: 282a6...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved innkjørselen til nabolaget vårt hadde noen satt fra seg søppelposene sine utenfor konteinerne . Fugler hadde forsynt seg av innholdet og alt mulig lå strødd utover midt i veien. Blant annet noen tomme pilleesker. Alle kunne se navnet til naboen på eskene, pluss medisinavn ,dose og hva det skulle brukes mot. Det var mot en psykisk lidelse. Jeg tok det som var mest iøynefallende og kastet det. Det var også andre personlige ting fra samme pose som lå der i veien. Syntes dette var veldig ubehagelig på hennes vegne og lurte på om jeg skulle si noe til henne?. Er selv veldig nøye med hvordan jeg kaster mine tomme pilleesker og hadde blitt veldig skamfull hvis naboene kunne lese hva som stod på de. Men kanskje det er best at hun ikke vet ? 

Anonymkode: 63cc3...00d

Bare til å ikke si noe om det. Ikke si det til andre heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurt å ta av personlig informasjon på medisinpakker og kaste det hver for seg.Vis det skjer at fugler går i søpla innimellom hadde jeg sagt i fra ,vis det var et engangs tilfelle hadde jeg latt være. 

Anonymkode: a1bc1...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Au au, tenkt på at dette kunne skje og jeg vet en avdød sjel kommuniserte med kråker. Kunne virke som han kjente en kontakt med sitt tidligere opphav og nå spørs det om den sosiale arv er i ferd med å hente meg inn .

Muligens i overkant fyldig fantasi , men kan jo fortolkes son mulig beskjed om at medisiner er til for og spises. Så kan du jo evt sluke mastere i stedet for kameler . Å fylle sjenessige tomrom sannsynligvis noe som kan regnes om til positive fortegn av kalkulerte og instrumentelle menneskekjennere. Så vil det med basis i eksistensfilosofi være avgjørende du seiv tar roret fremfor.

Lut og kaldt vann mao , produsere egne mer eller mindre kostnadseffektive ( skrå)planer . Og «naboskap» kan være skap med flere rom. Ikke verdt å bry seg om medisin konsum , men den som har latt de havne på dynga selverklærte indikasjoner .  Sludder muligens i mangel av opium for den betente sjelen . Bør jeg kjenne meg truffet?

Anonymkode: d170f...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du trenger ikke å fortelle henne at du fant pille esken hennes, bare si fra til henne om at det er noen kråker der som spiser søppel og lager rot :)) og at du følte at du bare måtte si det. 

Anonymkode: 17f66...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Au au, tenkt på at dette kunne skje og jeg vet en avdød sjel kommuniserte med kråker. Kunne virke som han kjente en kontakt med sitt tidligere opphav og nå spørs det om den sosiale arv er i ferd med å hente meg inn .

Muligens i overkant fyldig fantasi , men kan jo fortolkes son mulig beskjed om at medisiner er til for og spises. Så kan du jo evt sluke mastere i stedet for kameler . Å fylle sjenessige tomrom sannsynligvis noe som kan regnes om til positive fortegn av kalkulerte og instrumentelle menneskekjennere. Så vil det med basis i eksistensfilosofi være avgjørende du seiv tar roret fremfor.

Lut og kaldt vann mao , produsere egne mer eller mindre kostnadseffektive ( skrå)planer . Og «naboskap» kan være skap med flere rom. Ikke verdt å bry seg om medisin konsum , men den som har latt de havne på dynga selverklærte indikasjoner .  Sludder muligens i mangel av opium for den betente sjelen . Bør jeg kjenne meg truffet?

Anonymkode: d170f...8d9

Jeg synes du først og fremst burde kjenne dine begrensninger og lese hva du skriver før du sender det. Eventuelt kommunisere med kråkene, ikke med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, laban skrev:

Jeg synes du først og fremst burde kjenne dine begrensninger og lese hva du skriver før du sender det. Eventuelt kommunisere med kråkene, ikke med oss.

Det er greit ! Og unnskyld om noen ble støtt ! 

Anonymkode: d170f...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...