Gå til innhold

Ulykkelig


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg kaller ikke meg selv deprimert lenger når jeg er nedfor. Jeg er bare ulykkelig i hele meg. Kropp, sinn og sjel. Tankekjøret har vart en god stund nå og det er virkelig plagsomt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bort. Jeg har ikke lyst til noenting. Ikke sove engang. Det eneste som holder meg litt oppe er tanken på en drøm jeg skal realisere om noen år. Den drømmen krever penger så jeg blir nødt til å spare. Jeg orker ikke andre mennesker. Føler at alle er imot meg. Av den grunn kan jeg ikke ringe noen å klage min nød.  I morgen skal jeg i selskap. Det betyr at jeg må vaske håret og jeg orker ikke tanken engang. Har overhode ikke lyst til å pynte meg. Hvordan skal jeg klare morgendagen? Jeg må bare klare den. Være blid må jeg også være, men de får tåle at jeg ikke sier så mye. Skjønner ikke hvordan jeg skal orke å pakke inn presangen. Nei nå legger jeg meg på sengen og stirrer i taket.

Takk til de som orket å lese denne klagesangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, Gondor skrev:

Jeg kaller ikke meg selv deprimert lenger når jeg er nedfor. Jeg er bare ulykkelig i hele meg. Kropp, sinn og sjel. Tankekjøret har vart en god stund nå og det er virkelig plagsomt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bort. Jeg har ikke lyst til noenting. Ikke sove engang. Det eneste som holder meg litt oppe er tanken på en drøm jeg skal realisere om noen år. Den drømmen krever penger så jeg blir nødt til å spare. Jeg orker ikke andre mennesker. Føler at alle er imot meg. Av den grunn kan jeg ikke ringe noen å klage min nød.  I morgen skal jeg i selskap. Det betyr at jeg må vaske håret og jeg orker ikke tanken engang. Har overhode ikke lyst til å pynte meg. Hvordan skal jeg klare morgendagen? Jeg må bare klare den. Være blid må jeg også være, men de får tåle at jeg ikke sier så mye. Skjønner ikke hvordan jeg skal orke å pakke inn presangen. Nei nå legger jeg meg på sengen og stirrer i taket.

Takk til de som orket å lese denne klagesangen.

Å hva var du ulykkelig for sa du? Fordi du ikke har noen rundt deg?

Anonymkode: e75df...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gondor skrev:

Jeg kaller ikke meg selv deprimert lenger når jeg er nedfor. Jeg er bare ulykkelig i hele meg. Kropp, sinn og sjel. Tankekjøret har vart en god stund nå og det er virkelig plagsomt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bort. Jeg har ikke lyst til noenting. Ikke sove engang. Det eneste som holder meg litt oppe er tanken på en drøm jeg skal realisere om noen år. Den drømmen krever penger så jeg blir nødt til å spare. Jeg orker ikke andre mennesker. Føler at alle er imot meg. Av den grunn kan jeg ikke ringe noen å klage min nød.  I morgen skal jeg i selskap. Det betyr at jeg må vaske håret og jeg orker ikke tanken engang. Har overhode ikke lyst til å pynte meg. Hvordan skal jeg klare morgendagen? Jeg må bare klare den. Være blid må jeg også være, men de får tåle at jeg ikke sier så mye. Skjønner ikke hvordan jeg skal orke å pakke inn presangen. Nei nå legger jeg meg på sengen og stirrer i taket.

Takk til de som orket å lese denne klagesangen.

Du er deprimert.

Anonymkode: 7d3c1...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gondor skrev:

Jeg kaller ikke meg selv deprimert lenger når jeg er nedfor. Jeg er bare ulykkelig i hele meg. Kropp, sinn og sjel. Tankekjøret har vart en god stund nå og det er virkelig plagsomt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bort. Jeg har ikke lyst til noenting. Ikke sove engang. Det eneste som holder meg litt oppe er tanken på en drøm jeg skal realisere om noen år. Den drømmen krever penger så jeg blir nødt til å spare. Jeg orker ikke andre mennesker. Føler at alle er imot meg. Av den grunn kan jeg ikke ringe noen å klage min nød.  I morgen skal jeg i selskap. Det betyr at jeg må vaske håret og jeg orker ikke tanken engang. Har overhode ikke lyst til å pynte meg. Hvordan skal jeg klare morgendagen? Jeg må bare klare den. Være blid må jeg også være, men de får tåle at jeg ikke sier så mye. Skjønner ikke hvordan jeg skal orke å pakke inn presangen. Nei nå legger jeg meg på sengen og stirrer i taket.

Takk til de som orket å lese denne klagesangen.

Håper du våknet i litt bedre form og at selskapet blir ok. 

Holder du fortsatt på med studiene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jada studiene holder jeg fortsatt på med. Jeg har hatt 3 eksamener og har avsluttet vårsemesteret. Så er den på'n igjen til høsten. Jeg er glad for at jeg hoppet i det og begynte. Det gir livet innhold og mening.

I selskapet satser jeg på å forsvinne i mengden, men jeg skal være blid. Håret har jeg ikke orket å vaske, men jeg setter det opp og håper at ingen legger merke til det.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i selskapet! Håper du får noe skikkelig deilig mat! 

Kanskje kvelden ikke blir så trist som du pleier å ha det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte selskapet. Tok dog mange pauser og satt meg for meg selv en stund. De andre tok seg av pratingen. Nå er jeg hjemme igjen og føler meg like trist og ulykkelig som tidligere. Men det går jo over før eller senere! Får bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for de andres skyld men også kanskje for min egen del? Glad jeg kan sitte hjemme og sløve nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes du er bare utrolig flink. Ta veldig godt vare på det funksjonsnivået du har og prøve å vedlikeholde og tilpasse kanskje mengde av relasjoner i stedet for å presse for hardt. 

 

Anonymkode: 3522e...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...