Gå til innhold

3mnd


zanta

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjærester med han 3 mnd og vært hos fort han kommer fra jobb. Han er ikke hjemme hver dag, men fort det er mulighet og helger. Han betaler ikke noe, kan jeg be om noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, zanta skrev:

Jeg har vært kjærester med han 3 mnd og vært hos fort han kommer fra jobb. Han er ikke hjemme hver dag, men fort det er mulighet og helger. Han betaler ikke noe, kan jeg be om noe? 

Jeg forstår ikke helt om dere pleier å være hos deg eller hos ham? 

Hvis dere alltid er på det samme stedet , f.eks at han alltid kommer til deg, er det helt naturlig at dere deler på noen av utgiftene til mat og drikke. Du kan f.eks. be ham handle inn til middag lørdag og søndag og ha det med seg når han kommer, eller at dere kjøper inn sammen og betaler annenhver gang.

Hvis det ikke er veldig stor forskjell på inntektene deres (f.eks. at den ene har en godt betalt jobb og den andre er student), er det ikke rettferdig at den ene ofte "bor på hotell" hos den andre uten å bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...