Gå til innhold

Miljøkrise. Religiøs og politisk galskap resultat av mangel på etterettelighet i etterkrigsoppgjør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Enkelte tanker og ideer burde mere enn legges i skuffen synes jeg. Jeg vet det ikke er stuerent å ytre motforestillinger i det politiske bilde vi nå har. Men jeg tror vi føres bak lyset og bruker mange penger som samfunn og forsømmer ressurssvake  barn og unge som trenger hjelp nå. Her er der underliggende krefter fra annen verdenskrig tror jeg og løgner som forsøkes vaskes inn og parentes inn i hjerne våre. Ideer som gjør apartheid til småtteri.

Jeg tror ikke lenger på " de unge" og " frelste miljøforkjempere" som går i spissen for mere og mere galskap vi bare skimter konturer av.

En dobbeltsjekk av FN sine resultater burde gjøres synes jeg før all fornuft og rasjonalitet kastes på båten. Det er røde tall på alle sider tror jeg. Enkelte burde virkelig varsle før hele verden raseres av ukjente krefter.

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er lei for det om jeg ved denne ytring tråkker på ømme tær men vi har det ikke alle likt og tror ikke alle det samme uten av i trenger å bli tatt til inntekt for Trump eller andre som jeg ikke støtter.

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå må du heller tenke på mobilutgiftene dine. Det blir jo dyrt i lengden å drive å skrive her hele tiden! 

Dessuten er det ikke lurt å være her med tanke på overvåkning. Du blir overvåket her. Ikke bare av myndighetene og media, men også av naboene dine. Så logg ut fortere enn svint, og skriv heller på dol en gang eller to i uka fremfor fem til ti ganger om dagen. Blir så dyrt for oss pensjonister, vet du. 

Anonymkode: 947ba...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du heller tenke på mobilutgiftene dine. Det blir jo dyrt i lengden å drive å skrive her hele tiden! 

Dessuten er det ikke lurt å være her med tanke på overvåkning. Du blir overvåket her. Ikke bare av myndighetene og media, men også av naboene dine.

Nå skrøner du fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Miljørøsla har iallefall mistet en tilhenger i meg ,men lever de forhåpentlig  sikkert godt med.

Vi kan bare alle få nok tror jeg.

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du heller tenke på mobilutgiftene dine. Det blir jo dyrt i lengden å drive å skrive her hele tiden! 

Dessuten er det ikke lurt å være her med tanke på overvåkning. Du blir overvåket her. Ikke bare av myndighetene og media, men også av naboene dine. Så logg ut fortere enn svint, og skriv heller på dol en gang eller to i uka fremfor fem til ti ganger om dagen. Blir så dyrt for oss pensjonister, vet du. 

Anonymkode: 947ba...c34

Vil takke for tilbakemelding som jeg føler faller på egen urimelighet.

Jeg tror ganske enkelt ikke på alt jeg. Håper ikke det blir politisk vilje for mye av denne galskapen. Enkelte av det mest outrert burde virkelig ha svar på tiltale og data burde ikke godtas selv fra internasjonalt hold på så bevisstløs måte som det nå virker som Man bør alltid vite hva man går inn i og mener man at der er internasjonale navngitte geniers råd som bør følges blindt bør man ikke selge til massene som et ullent" spørsmål om moral og bønnerop og løfte om evig frelse." Mennesker på sånt nivå bør lese også ting med liten skrift i avtaler for eksempel og sjekke litteratu henvisninger i forskningsarbeide. Det virker galskap å stole blindt på ting som gjøres i vår tid og attpå til begrunne alt mulig  med dette  også tiltak som berører menneskers liv og helse. Mennesker som lever nå og ikke er like religiøst overbevist om galskapen kanskje.

I fremtiden vil jeg skjerme meg og mine ting mye bedre.😊

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil takke for tilbakemelding som jeg føler faller på egen urimelighet.

😊

Anonymkode: 3335a...245

Det er jo du selv som har uttalt flere ganger at du skal slutte å poste og skrive så mye her. Så hvordan det kan falle på sin egen urimelighet, forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 947ba...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lurings skrev:

Nå skrøner du fælt.

Gjør ikke det, skjønner du. Ts har selv uttalt dette.

Anonymkode: 947ba...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke det, skjønner du. Ts har selv uttalt dette.

Anonymkode: 947ba...c34

Alt koster i dag så hans råd er klokt for meg. Men ofte ikke så lett å få til alt.

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye bare spekulasjoner i dag tror jeg. om så mye inkludert klimautviklingen. Jeg føler det er veldig slitsomt "å leve oppi det hele i vår tid"helt uten å ha bedt om ditt.

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener ikke å si noe galt om barn og ungdommen. Alt kan ikke være bare å være ung i dag.

Anonymkode: 3335a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...