Gå til innhold

Ekstrem hangover av imovane - hjelp meg. Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kommet i en lei situasjon. Jeg hadde skikkelig problemer med å sove en natt, og til slutt kapitulerte jeg og tok en imovane 7,5 mg kl 04. Kl 09 var jeg på jobb. Jeg ble oppfattet som ustø, ble rapportert og sendt hjem. Jeg var klar i hodet, litt svimmel, men følte meg ikke ruset på noen måte.

Nå er det avtalt møte med sjefene, og jeg er redd de vil si meg opp pga denne episoden. Kan de det?

Dette har aldri skjedd før. Jeg ser i etterpåklokskapens lys at jeg ikke skulle tatt imovanen, men jeg har aldri blitt svimmel eller blitt oppfattet som «ruset» tidligere. 

Dette er fryktelig flaut, og etter tidligere dårlig behandling av overordnende pga min psykiske helse, er jeg livredd nå.

Kan noen fortelle meg at dette går bra? Skal imovane gi slik hangover? Jeg har aldri opplevd det før.

 

Anonymkode: 7ca1c...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper du ikke kjørte til jobb. Tar man imovanen 8-10 timer før man skal noe bør dette gå bra. Men er man veldig uvant med medisinen kan den ha slik virkning. Prøv med en halv tablett neste gang og la det gå flere timer før du må være "våken og alert".

Anonymkode: 61d50...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke Imovane som gir hangover. Her er det du som grovt har feilbrukt Imovane.

Kl 09 på jobb er 5 timer etter inntak. Ved korrekt inntak kl. 22 er det fint at Imovane virker etter 5 timer kl. 03 da en skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet i en lei situasjon. Jeg hadde skikkelig problemer med å sove en natt, og til slutt kapitulerte jeg og tok en imovane 7,5 mg kl 04. Kl 09 var jeg på jobb. Jeg ble oppfattet som ustø, ble rapportert og sendt hjem. Jeg var klar i hodet, litt svimmel, men følte meg ikke ruset på noen måte.

Nå er det avtalt møte med sjefene, og jeg er redd de vil si meg opp pga denne episoden. Kan de det?

Dette har aldri skjedd før. Jeg ser i etterpåklokskapens lys at jeg ikke skulle tatt imovanen, men jeg har aldri blitt svimmel eller blitt oppfattet som «ruset» tidligere. 

Dette er fryktelig flaut, og etter tidligere dårlig behandling av overordnende pga min psykiske helse, er jeg livredd nå.

Kan noen fortelle meg at dette går bra? Skal imovane gi slik hangover? Jeg har aldri opplevd det før.

 

Anonymkode: 7ca1c...784

Nå har du fått forklaringen fra Kupton.

Vedr. møtet med sjefene, kan du si at du har begynt på en ny medisin du reagerte på ev? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Skjønner godt at du tar innsovningstablett seint i desperasjon. Det vil være hårreisende om de skulle forsøke å gi deg sparken pga. dette.

Si det som det er. Du bet tennene sammen og gikk på jobb selv om helsesituasjonen kanskje ikke tilsa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Siden dette var en engangsforeteelse, tror jeg det er ekstremt lite sannsynlig at det avstedkommer store konsekvenser. At det er ubehagelig å bli rapportert er selvsagt forståelig, men bare vær ærlig. Alle gjør tabber i livet, og det ville det være helt ubegripelig ikke å bli forstått på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du kan bli sagt opp for dette er helt usannsynlig, men det har en viss sammenheng med hva du arbeider med. Det finnes noen yrker hvor du kunne blitt sagt opp for dette, men de er få, og begrenser seg egentlig til pilot og enkelte yrkessjåfører. 

Men jeg synes aldri mer du skal ta Imovane fem timer før jobb. Jeg tror jeg har sagt dette før, men det er faktisk ikke farlig å ikke sove eller sove dårlig en natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...