Esob Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 Har fått utskrevet lamictal i dag pga bipolar depresjon. Når jeg leser her på forumet og andre steder ser jeg bare folk klager på hudutslett og bivirkninger. Er det noen som har god erfaring med denne medisinen? 0 Siter
bibben Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, Esob skrev: Har fått utskrevet lamictal i dag pga bipolar depresjon. Når jeg leser her på forumet og andre steder ser jeg bare folk klager på hudutslett og bivirkninger. Er det noen som har god erfaring med denne medisinen? Jeg har god erfaring med Lamictal. Jeg har brukt den i mange år, og har ingen uheldige bivirkninger. Føler meg balansert på den og slipper depressive perioder. Et før og etter... Håper også du får noen gode erfaringer 😀 0 Siter
kupton Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 Seleksjonsbias/feil. De som blir syke, får behandling og blir friske, de fortsetter i sitt vanlige liv og skriver lite om sin sykdom, medisinering osv. De som enten får kraftige bivirkninger og/eller ikke blir helt restituerte søker naturlig nok kunnskap og hjelp for å få det bedre. Derfor er det en klar overvekt av de siste på slike helsenettsted som dette. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 Lamictal har faktisk veldig hode tilbakemeldinger fra brukere som er bipolare i forhold til antidepressiva. https://www.drugs.com/comments/lamotrigine/lamictal-for-bipolar-disorder.html Har ikke forsøkt det selv, men kommer til å gjøre deg hvis jeg trenger det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har også god erfaring med lamictal. Har vært stabil mht depresjon i flere år nå, men så er jeg også i terapi. Anonymkode: 679ca...79a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har ikke brukt Lamictal mer enn ett år, men merker at den tar toppene av depresjonene. Anonymkode: 297d4...a6f 0 Siter
Esob Skrevet 4. juni 2019 Forfatter Skrevet 4. juni 2019 Takker for svar. Så bra at noen har gode erfaringer med dette legemiddelet. Da får jeg bare prøve og krysse fingrene for at det går bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.