Gå til innhold

Andre som har bonus barn som er bortimot din alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har to, 19 og 20 (Gutter). Nettopp blitt 29år selv. Hvordan syntes dere det er?

Venninne mine spør meg om ikke det er rart og litt ekkelt. Jeg haf faktisk blitt vant med det. Kjent de lenge. 

Anonymkode: 9b79a...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke bonusbarn men jeg har barn med samme aldersforskjell som dere. Hun på 29 er mye mer voksen og moden enn de på 19 og 20-år. Du kan fint være en voksenperson for dem. 

Anonymkode: fe7d4...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres litt kleint ut.

Anonymkode: 00b8d...9c8

Hvorfor det? Jeg ser deg på slik at jeg egentlig ikke er noe bonusmamma for de i den forstand, men kjæresten til pappa de sin. Ts

Anonymkode: 9b79a...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke bonusbarn men jeg har barn med samme aldersforskjell som dere. Hun på 29 er mye mer voksen og moden enn de på 19 og 20-år. Du kan fint være en voksenperson for dem. 

Anonymkode: fe7d4...6a9

Ja, jeg merker at jeg er mye eldre i måten å være på enn det de er. Sikkert ikke så vanlig å ha denne type aldersforskjell. 

Anonymkode: 9b79a...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to, 19 og 20 (Gutter). Nettopp blitt 29år selv. Hvordan syntes dere det er?

Venninne mine spør meg om ikke det er rart og litt ekkelt. Jeg haf faktisk blitt vant med det. Kjent de lenge. 

Anonymkode: 9b79a...9d2

Nå kan jo kjæresten din ha vært veldig ung da han ble pappa, men jeg undres jo litt over hvor stor aldersforskjellen mellom dere...

Jeg hadde syntes det var dødskleint om min far hadde en samboer som var 10 år eldre enn meg. Men om dere trives sammen så er jo det det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå kan jo kjæresten din ha vært veldig ung da han ble pappa, men jeg undres jo litt over hvor stor aldersforskjellen mellom dere...

Jeg hadde syntes det var dødskleint om min far hadde en samboer som var 10 år eldre enn meg. Men om dere trives sammen så er jo det det viktigste.

😄 Ser den.. 

Ja, han var tidlig. 21år. Han er 13år eldre enn meg. ;) Jeg er vel sånn midt imellom omtrent. 

 

Anonymkode: 9b79a...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😄 Ser den.. 

Ja, han var tidlig. 21år. Han er 13år eldre enn meg. ;) Jeg er vel sånn midt imellom omtrent. 

 

Anonymkode: 9b79a...9d2

13 år er ikke så voldsomt da. 😊 Hva synes ungdommene om det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Lillemus skrev:

13 år er ikke så voldsomt da. 😊 Hva synes ungdommene om det da? 

De syntes det er helt greit. (Tror jeg...!) Men merker kamerater av dem syntes jeg er en yngre utgave enn mora til disse ungdommene. 😄

Anonymkode: 9b79a...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 4.6.2019 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Jeg har to, 19 og 20 (Gutter). Nettopp blitt 29år selv. Hvordan syntes dere det er?

Venninne mine spør meg om ikke det er rart og litt ekkelt. Jeg haf faktisk blitt vant med det. Kjent de lenge. 

Anonymkode: 9b79a...9d2

Jeg aldersforskjellen ser større ut for en 19-20 åring enn for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...