Gå til innhold

10 mg seroquel for søvn?


DopamineDeprived

Anbefalte innlegg

DopamineDeprived

Av ulike årsaker har jeg sovet forferdelig dårlig i det siste, og kunne godt tenkt meg å sove ok i natt uten masse oppvåkninger. Jeg har noe seroquel liggende, og lurte på å ta 10 mg bare i natt for søvn. Det jeg lurer på er følgende; 

Er det stor sjangs for at jeg er fullstendig tanketom når jeg våkner? Jeg hater å bli sånn, så om jeg blir det får jeg heller være søvnløs 🙈 Jeg husker jeg tok de for noen år siden en veldig kort periode, men dosen var på ca 50 mg tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

10 mg er en veldig liten dose. Om det hadde vært meg og jeg hadde fått bivirkninger på 50mg, ville jeg forsøkt å gå ned til 25mg.  Man må dessverre prøve seg fram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen min satte meg på 25-50 mg Seroquel for søvn. Jeg prøvde 25 mg, men fikk ikke nok effekt, så jeg måtte opp til 50 mg igjen. Men vi er alle forskjellige, så jeg også tror nok du bare må prøve deg frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får god effekt av 25 mg for søvn. Tar det ikke fast, men de kveldene jeg ikke finnes trøtt.

Så vi er alle forskjellig! Finn det som passer best for deg

Anonymkode: e9f07...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DopamineDeprived

Takk for svar alle sammen ;D Heldigvis kom jeg til bunns i hvorfor jeg ikke fikk sove uten bruk av medikamenter, merkelig nok blir man litt stressa av å få 3 somatiske og en psykiatrisk diagnose på under ett år 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...