Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i strøm hver måned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1200 kr gjennomsnittlig på ca samme areal som deg men med mye utfordringer i  bolig forhold til isolering som blir for store økonomiske løft å gjøre så mye med akkurat nå. Jeg tenker på strømutgifter mye i det daglige og prøver å ikke overforbruke da dette er et område det er mulig selv å spare inn på samme måte som med mat og klær. Jeg er også veldig engstelig for at strømprisen kan komme til å svinge mye mer uten at jeg vet stort.  Jeg forstår  enkelte synes jeg er en rar tenker av omgangskrets,  men sentralbanksjefens råd var høyt og tydelig at han nå anbefalte kun  sparing fremst i minne for absolutt alle typer husholdninger og jeg prøver å gjøre så godt jeg kan.

Anonymkode: 95890...4d1

Kutte ut røyken da.

Anonymkode: 029fb...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, laban skrev:

OK - hvis det er kabler (og ikke rør), er det jo strømbasert oppvarming.

Det er nok kabler. Jeg håper strømmen blir lav. Forsøker å være svært forsiktig med strømforbruk. 

Anonymkode: 04809...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok kabler. Jeg håper strømmen blir lav. Forsøker å være svært forsiktig med strømforbruk. 

Anonymkode: 04809...6c4

Du må ikke ha tepper på gulv med varmekabler på pga brannfare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har like stor leilighet. Betaler 1600 kr mnd (full kontroll hos fjordkaft). 

Anonymkode: 6ea74...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har like stor leilighet. Betaler 1600 kr mnd (full kontroll hos fjordkaft). 

Anonymkode: 6ea74...eef

Skulle vært slik at man kunne følge med hvor mye kroner strømmen var oppi hele tiden, og ikke bare når man får regningen. 

Anonymkode: 04809...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har like stor leilighet. Betaler 1600 kr mnd (full kontroll hos fjordkaft). 

Anonymkode: 6ea74...eef

Så dere betaler nesten 20.000 i året for strøm i en 70kvm leilighet????? Høres veldig mye ut.

Anonymkode: 029fb...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært slik at man kunne følge med hvor mye kroner strømmen var oppi hele tiden, og ikke bare når man får regningen. 

Anonymkode: 04809...6c4

Det er bare å bruke så lite som mulig, ikke mulig å gjøre noe mer. 

Anonymkode: 029fb...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å bruke så lite som mulig, ikke mulig å gjøre noe mer. 

Anonymkode: 029fb...49c

Hva med vaskemaskinen ? Hvor ofte vasker dere tøy? Jeg er redd for at jeg vasker for ofte... 

Anonymkode: 04809...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med vaskemaskinen ? Hvor ofte vasker dere tøy? Jeg er redd for at jeg vasker for ofte... 

Anonymkode: 04809...6c4

Kjører to maskiner i uka tenker jeg. 

Anonymkode: 029fb...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med vaskemaskinen ? Jeg er redd for at jeg vasker for ofte... 

Anonymkode: 04809...6c4

En vaskemaskin bruker ikke så mye strøm. Så lenge den står og går dagen lang, ville jeg ikke bekymret meg for det. Det er oppvarming og varmtvann som utgjør stordelen av strømregningen.

https://www.statnett.no/om-statnett/nyheter-og-pressemeldinger/Nyhetsarkiv-2017/dette-koster-klesvasken-deg/

Anonymkode: 029fb...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har like stor leilighet. Betaler 1600 kr mnd (full kontroll hos fjordkaft). 

Anonymkode: 6ea74...eef

Dere må bruke veldig mye strøm! Jeg har de siste årene hatt max. 950,- mnd i en gammel leilighet (3. etg) på 81m2. Men det skal sies at vi ikke bruker mye strøm da - om vinteren har vi på en panelovn på stua, en liten ovn på badet og en frittstående ovn ved behov. I tillegg til kjøl, frys, småtterier og varmtvannstanken. Hadde jeg hatt varmekabler i ett eller flere rom hadde nok regningen blitt høyere antar jeg. Ingen varme på soverommene hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...