Gå til innhold

Butikker og utesteder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker du deg flere, færre eller synes du tilbudet er passe stedet du bor.?

Når netthandel tar helt over blir kanskje konkurransen helt fri for inn og utland? Eierinteresser trenger man kanskje ikke opplyse?

Det er kanskje EØS reglene som "slår inn"?

Anonymkode: 83b78...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange har store problemer med lønnsomheten over lenger sikt om man skal tro avisene her. Husker fra tidligere tider jeg bodde i større by og det var visse matbutikker det bare gikk gjetord over hele byen om på grunn av godt håndverk. I dag tidlig leste jeg i media at også sånne virksomheter i vår tid nærmest er falt sammen. Jeg tror det har med bmvår nye tid og media å gjøre. De har ikke klart alle informasjonsstrømmene og kommunikasjonskanalene som jo involverer både ansatte og ledelse. Samtidig er det jo økt bevissthet på produktinnhold som vel ingen helt klarer å følge med på lenger. Veldig trist med tanke på de ansatte som bare var fantastisk og hjelpsomme i sitt fag en sjelden gang man var der. Men nå er det jo nett som gjelder.Vi skulle jo få postkassestativ og samleoppstillingsteder men det blir vist ikke noe av før all postombæring bare er slutt tror jeg. Rar utvikling. Man må jo bare håpe at de som bestemmer vet hva de gjør men kan ikke være lønnsomt i lengden aller minst for samfunnet tror jeg. Men den som lever får se.

Anonymkode: 83b78...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener. Alle har lov til å tenke sitt i dag om utviklingen og dem som har innflytelse og bestemmer.

Anonymkode: 83b78...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener. Alle har lov til å tenke sitt i dag om utviklingen og dem som har innflytelse og bestemmer.

Anonymkode: 83b78...cc8

Det blir bare verre og verre her i landet. Hvor skal det ende?

Anonymkode: 92954...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...