Gå til innhold

Barberer du deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjør iblant.  Det tar tid og er litt stress. Men jeg føler meg bedre med å gjøre det. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør iblant.  Det tar tid og er litt stress. Men jeg føler meg bedre med å gjøre det. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Mange menn barberer seg hver dag. Hva sikter du egentlig til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Mange menn barberer seg hver dag. Hva sikter du egentlig til?

Sjekk hvilket underforum dette er. 😎

Anonymkode: ccb3b...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk hvilket underforum dette er. 😎

Anonymkode: ccb3b...0db

Skjønner jo det, men det går da an å spesifisere litt mer. Noen tenner jo på glatte legger, andre på hårete underliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker
På 6.6.2019 den 16.36, Lillemus skrev:

Skjønner jo det, men det går da an å spesifisere litt mer. Noen tenner jo på glatte legger, andre på hårete underliv. 

Jeg hører ofte at de fleste kvinner barberer seg nede.  Jeg gjør det iblant men ikke alltid. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker menn som barberer seg nedentil, hår liker jeg overhode ikke. Verken på min eller andres kropper. 

Jeg fjerner også hår på ryggen så ja… 

Anonymkode: c8ec2...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Hehe. Kun i fjeset foreløpig.

Jeg dusjer sammen med kolleger etter trening, og de ville nok tenkt jeg var en jålebukk om jeg plutselig stilte glattbarbert der nede. De hadde nok foreslått en slags tupé eller noe, hvis de trodde jeg mistet håret.

Det hadde jo vært litt gøy allikevel da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Gargamel skrev:

Hehe. Kun i fjeset foreløpig.

Jeg dusjer sammen med kolleger etter trening, og de ville nok tenkt jeg var en jålebukk om jeg plutselig stilte glattbarbert der nede. De hadde nok foreslått en slags tupé eller noe, hvis de trodde jeg mistet håret.

Det hadde jo vært litt gøy allikevel da.

 

Nei nei nei! Menn SKAL ha kroppshår! Nemlig. Menn som er glattbarberte nedentil er totalt turnoff for min del i alle fall. Gjerne en solid hårdusk! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Kilmister

Nei, jeg er mann, fjerner ikke kroppshår. Liker også at kvinner har kroppshår, men er selvfølgelig ikke noe krav🙂

Endret av Mr. Kilmister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2019 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker menn som barberer seg nedentil, hår liker jeg overhode ikke. Verken på min eller andres kropper. 

Jeg fjerner også hår på ryggen så ja… 

Anonymkode: c8ec2...dfc

Jeg synes det er bare manndig og naturlig at en mann har litt hår nedentil. Glattbarbert er ikke så maskulint synes jeg. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er greia med intimbarbering? At voksne mennesker tenner på ubehårede kjønnsorganer skjønner jeg ikke. Voksne kjønnsmodne mennesker har hår nedentil. Barn har ikke. Synes det virker noe pedo over å tenne på glattbarberte sånn at de ligner barn! 

Anonymkode: 4d4f6...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med intimbarbering? At voksne mennesker tenner på ubehårede kjønnsorganer skjønner jeg ikke. Voksne kjønnsmodne mennesker har hår nedentil. Barn har ikke. Synes det virker noe pedo over å tenne på glattbarberte sånn at de ligner barn! 

Anonymkode: 4d4f6...45e

Jeg er enig. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med intimbarbering? At voksne mennesker tenner på ubehårede kjønnsorganer skjønner jeg ikke. Voksne kjønnsmodne mennesker har hår nedentil. Barn har ikke. Synes det virker noe pedo over å tenne på glattbarberte sånn at de ligner barn! 

Anonymkode: 4d4f6...45e

Hår stikker også setter det seg fast stygge lukter der. Det handler om hygiene. 

Anonymkode: c8ec2...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr. Kilmister
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hår stikker også setter det seg fast stygge lukter der. Det handler om hygiene. 

Anonymkode: c8ec2...dfc

Du har ikke peiling på hva du snakker om skjønner jeg. Så du tror at det er mer hygienisk å fjerne hår? Seriøst?! Hvor uviten går det egentlig an å bli?! Det er stikk motsatt! Håret er der for en grunn, nemlig for å beskytte. Det lukter mindre, man holder seg tørr, ikke klam. Et glattbarbert underliv er i tillegg et sodoma for sopp å bakterier. Tenk å ikke vite det i 2019... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Du har ikke peiling på hva du snakker om skjønner jeg. Så du tror at det er mer hygienisk å fjerne hår? Seriøst?! Hvor uviten går det egentlig an å bli?! Det er stikk motsatt! Håret er der for en grunn, nemlig for å beskytte. Det lukter mindre, man holder seg tørr, ikke klam. Et glattbarbert underliv er i tillegg et sodoma for sopp å bakterier. Tenk å ikke vite det i 2019... 

Det er sant. Mange vil ha det til at det er mer hygienisk uten hår for det ser mer hygienisk ut. Men sannheten er at det er mer hygienisk med hår. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.6.2019 den 16.36, Lillemus skrev:

Skjønner jo det, men det går da an å spesifisere litt mer. Noen tenner jo på glatte legger, andre på hårete underliv. 

På dette underforum er det nok kun en ting hun spør om.

Anonymkode: ccb3b...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Kilmister
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Mange vil ha det til at det er mer hygienisk uten hår for det ser mer hygienisk ut. Men sannheten er at det er mer hygienisk med hår. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Ser det mer hygienisk ut syntes du? Det gjør vel ikke akkurat det... Du kan i allfall litt allmenn-kunskap om underlivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Ser det mer hygienisk ut syntes du? Det gjør vel ikke akkurat det... Du kan i allfall litt allmenn-kunskap om underlivet. 

Ser mer ryddig ut ihvertfall. Og det er lett for at smuss og drit henger seg opp i hårene. Men egentlig skal et hårete underliv beskytte underlivet mot infeksjoner. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Ser det mer hygienisk ut syntes du? Det gjør vel ikke akkurat det... Du kan i allfall litt allmenn-kunskap om underlivet. 

At  det ser meg ryddig ut og hygienisk ut er noe jeg har hørt folk si. Og jeg forstår hvorfor de tenker sånn. Men det skal være mer uhygienisk å barbere seg. 

Anonymkode: 6f0d2...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir mektig irritert på mennesker som skal fortelle andre at noe som er helt normalt er ekkelt. Du påfører andre komplekser og usikkerhet ang egen kropp. 

Anonymkode: fad12...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...