Gå til innhold

Rødt fosser frem på meningsmåling i Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Partiet Rødt fosser fortsatt fram i Trondheim. Samtidig gjør Høyre sin dårligste meningsmåling siden valget i 2015.

NRK og Adresseavisens ferske partibarometer viser nemlig at Rødt går fram 1,3 prosentpoeng siden siste måling i februar. Partiet har nå 8,5 prosents oppslutning.

Det er 6 prosentpoeng mer enn i valget i 2015.

Anonymkode: eb705...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Væpna revolusjon! 

 

Vet ikke hvorfor folk har større toleranse for venstreekstreme. Men jeg skal iallfall ikke stemme på Rødt!

 

Ett parti på høyresiden ville blitt hundset rundt dersom de hadde røtter i fascismen, eller nazismen, selv om de hadde tatt avstand fra fortiden. Alle er like, men noen er likere enn andre. MVH kamerat Napoleon.

Anonymkode: b0a45...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten halvparten av norske journalister vil stemme SV, Rødt eller MDG

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/nesten-halvparten-av-norske-journalister-vil-stemme-sv-rodt-eller-mdg/3423682926.html

Tror veldig mange, og særlig kvinner, vil gjøre ting som føles godt på kort sikt, ta inn mange flyktninger, la ufaglærte i østeuropa komme hit og få anstendig lønn, bruk milliarder på å få folk til å brenne regnskopgen i noe lavere tempo, bruk milliarder på mat til afrika som ikke har dokumentert effekt på sikt kun utsetter problemer eller gjør ting værre. Og dette høres jo flott ut om en overser nedsidene

Men at problemene kommer på sikt og at ting ikke helt går som de ønsker klarer de ikke internalisere, de må komme med bortforklaringer som rasisme, sexisme, kapitalisme etc, alt for å forsvare å fortsette prosjektet

På sikt vil slikt føre til total kollaps av samfunnet, fordi en nekter å roe ned, når det virkelig trengs. Når ting blir så ille at folk ønsker kommunisme, da må du innse OK vi ønsker å redde regnskogen, og øst europa, og fattige i afrika, og muslimer som må leve i muslimske land de er det synd på, MEN om vi ikke tar en liten pause, vil vi ikke kunne redde noen i det hele tatt, og vil trenge å bli reddet selv...

Selv en liten pause i mottak av nye flyktninger, er noe ingen kvinner kan gå med på av "morlalske hensyn", og de har flertall i demeokratiet.. så hva er løsningen, det er ingen løsning, en fortsetter som før, og løsningen blir mer av det samme, og spiralen går helt til Venezuela.

Det er ikke noe håp for landet, jeg kan garantere det :) 

Lykke til

Anonymkode: 0b57a...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Synd at tulleparti tar over verden ja.

Populistiske parti i alle retninger går frem mens de moderate og ansvarlige går tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror også at de langsiktige problemene blir ufattelig store men det er ikke så mye valg tror jeg. Folk som har barn tar det kanskje tyngre.  Flere journalister gjør formidable og bare utrolige  jobber med å belyse problemene og menneskene og vil kanskje derigjennom bidra sterkt til integrering. Mest bekymringsfullt synes jeg de store ulikheter som blir større og større er, men alt er ikke så lett å gjøre noe med at de med store ressurser stikker av med de største godene. Politikerene er selv en stor del av utviklingen tror jeg. Det norske samfunn er ikke til å kjenne igjen. Det følsesmessige er det værste synes jeg.

Anonymkode: 8d26e...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt handler om penger som alltid. Bare det å dra til legen koster mye for mange i dag. Mange må jo også til en annen kommune for å komme til legen da de ikke finner kompetansen de trenger hvor de er eller ganske enkelt fulle lister i egen kommunes legelister. Alt handler om penger selv når du sitter forsvarsløs som kreftpasient eller om du kvalifiserer for å få sykehjemsplass. Folk ser og merker ting tror jeg. Det var slik i tidligere tider også og nå har jo menneskene fra dengang skikkelig fått det som de vil. Ikke rart at mange blir syke synes jeg og ikke rart om de ser etter politiske parti som ønsker å gi noe.

Anonymkode: 8d26e...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Ikke rart at mange blir syke synes jeg og ikke rart om de ser etter politiske parti som ønsker å gi noe.

Anonymkode: 8d26e...1ba

Rødt er flinke til å fordele penger. De er ikke like flinke til å legge til rette for verdiskapning.

Anonymkode: eb705...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte mennesker må nok være noe spesielle tror jeg som tror et øyeblikk på sånne ting. Politikken mener jeg.😊

Anonymkode: 8d26e...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...