Gå til innhold

Ville du stemt AP om de fikk strengere innvandringspolitikk


AnonymBruker

Arbeiderpartiet, ville du stemt på de dersom de hadde en strengere innvandringspolitikk?  

7 stemmer

  1. 1. Sosialdemokratiet har hatt suksess i Danmark, burde Det Norske Arbeiderparti lære noe av Danskene.

    • Nei, den er altfor streng allerede.
      1
    • Nei, den ville ikke bli streng nok
      1
    • Stemmer ikke sosialistisk
      0
    • Ja, da ville de vinne meg tilbake
      3
    • Har alltid stemt arbeiderpartiet og er fornøyd med slik det er i dag.
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis de samtidig hadde sluttet med å legge seg på rygg for EU, så kanskje.

Anonymkode: aba7e...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er så lei av alle politikere, vet ikke om jeg noensinne kan stole på AP , tror ikke det uanset hva de sier

Anonymkode: 9a43d...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg vurderer å stemme på AP uansett bare for å skape motvekt mot alle jallapartiene som dukker opp. 

Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er det samme hva man stemmer på i dag. Alle pengene går uansett til å redde verden.

Anonymkode: cb878...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er det samme hva man stemmer på i dag. Alle pengene går uansett til å redde verden.

Anonymkode: cb878...0ec

Jeg mener det koster å redde verden og der er alle partiene samstemte tror jeg og det er i det store og det hele veldig bra synes jeg. Pensjonistpartiet kanskje da de retter fokus på en del ting som faktisk angår oss alle.

Anonymkode: cb878...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det koster å redde verden og der er alle partiene samstemte tror jeg og det er i det store og det hele veldig bra synes jeg. Pensjonistpartiet kanskje da de retter fokus på en del ting som faktisk angår oss alle.

Anonymkode: cb878...0ec

Dette er kommunevalg. Da går pengene til sykehjemsplasser og ordførerkjeder.

Anonymkode: aba7e...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte rikspolitikerne som kjøres mye frem i media og som" tar støyten "som jeg husker fra tidligere år. Men i år blir kanskje annerledes?? Forandring fryder. Jeg synes uansett at enkelte bare er til å smile i skjegget av.

Anonymkode: cb878...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte partier har virkelig mye å gå i seg selv for etter mitt syn. Jeg tror valgdeltagelsen blir liten.

Anonymkode: cb878...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte partier har virkelig mye å gå i seg selv for etter mitt syn. Jeg tror valgdeltagelsen blir liten.

Anonymkode: cb878...0ec

Den blir vel som vanlig, rundt 60%.

Anonymkode: aba7e...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet har allerede en ganske streng innvandringspolitikk. Betydelig strengere enn 3 av de 4 partiene som sitter i regjering og hvis Arbeiderpartiet ville fått rent flertall, så ville vi sannsynligvis fått en strengere innvandringspolitikk enn vi har i dag. Problemet er at de er nødt til å samarbeide med SV. 

Innvandring er nok av sistnevnte grunn ikke det AP fronter mest. Jeg synes generelt AP har en rimelig elendig måte å kommunisere sin politikk på. Det handler bare om oppgulp mot reduksjon i formueskatten og hvor crap Erna Solberg er. Faktum er at hun er en vannvittig flink politiker og har gjort en bragd med å samle flertallet. Ingen trodde det var mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt må koste i dag å betale alle de menneskene som jobber i politikk og kommune. Her mangler fastleger men om det er fordi rekrutteringen er vanskelig eller om økonomien i kommunen ikke strekker til virker uklart.

Anonymkode: cb878...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva som ville hjelpe i innvandringsdebatten tror jeg er flere bøker skrevet av nordmenn om norske innvandrere.De er mye annerledes enn vi tror tror jeg. Veldig mange er selv mot innvandring og Frp opp av dage.De har lite stedstilknytning i Norge tror jeg og er ikke dem som ivrer for nye skiløyper og barnehager men heller uteserveringen som de selv ikke benytter. Oppurtunister og ikke mer forfulgte enn at de reiser på kryss og tvers av verden. Nå er jeg negativ men jeg og dette er å pirke i overflaten men jeg tror vi finner amerikaniserte storfamilien men kristtorn og au-papir og norske innvandrere.Kanskje ikke få er medlem i verdensomspennende religiøse sekter. Personen som kjører posten er del av noe mer enn Posten.

Anonymkode: cb878...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg negativ men jeg og dette er å pirke i overflaten men jeg tror vi finner amerikaniserte storfamilien men kristtorn og au-papir og norske innvandrere.Kanskje ikke få er medlem i verdensomspennende religiøse sekter. Personen som kjører posten er del av noe mer enn Posten.

Dette er ikke bare negativt, men komplett uforståelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som ville hjelpe i innvandringsdebatten tror jeg er flere bøker skrevet av nordmenn om norske innvandrere.De er mye annerledes enn vi tror tror jeg. Veldig mange er selv mot innvandring og Frp opp av dage.De har lite stedstilknytning i Norge tror jeg og er ikke dem som ivrer for nye skiløyper og barnehager men heller uteserveringen som de selv ikke benytter. Oppurtunister og ikke mer forfulgte enn at de reiser på kryss og tvers av verden. Nå er jeg negativ men jeg og dette er å pirke i overflaten men jeg tror vi finner amerikaniserte storfamilien men kristtorn og au-papir og norske innvandrere.Kanskje ikke få er medlem i verdensomspennende religiøse sekter. Personen som kjører posten er del av noe mer enn Posten.

Anonymkode: cb878...0ec

Illuminati kjører posten kanskje?

Anonymkode: aba7e...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...