AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hei! Jeg spør for en vennine som har hatt anoreksi, hun er frisk i dag, men hun sitter fortsatt med noen spørsmål i ettertid. Hun fikk anoreksi i ung alder (12 år gammel) og gikk over til bulimi da hun var 14 også over igjen til anoreksi fra hun var 16 til hun var 18 år gammel. I starten så prøvde moren hennes å hjelpe henne til å bli frisk, men etterhvert så begynte hennes mor å hjelpe henne på en destruktiv måte. Hun fikk henne til å drikke masse vann før veing også gjømte hun steiner inni bh hennes. Og fikk henne utskreven fra Rasp og lovde helsevesenet å passe på at hun spiste. Nå har ikke de kontakt lenger, men hva skjedde der egentelig ? Hvorfor blei det slik og hvor vanlig er det at pårørende hjelper sine barn med Spiseforstyrrelser til å bli sykere/ tynnere ? Har du hørt om slike tilfeller eller er hun den eneste ? Hva kan intensjonen være ? Anonymkode: dc30c...31a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehuggu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Det var jo ikke så lenge siden at det var en sak i media om dette, som endte i retten. Endret 7. juni 2019 av Surrehuggu 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, Surrehuggu skrev: Det var jo ikke så lenge siden at det var en sak i retten om dette. Ja jeg vet, men det jeg lurer på er hvorfor enkelte foreldre gjør slik ? Har de liksom et psykisk problem ? Jeg vil forstå og sette meg litt inni hva de tenker når de hjelper barnan sine med slik. Nei hun jeg snakker om er en voksen dame nå. ( ikke samme person som media har pratet om)… Ts Anonymkode: dc30c...31a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.