AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 Skrevet 6. juni 2019 Hei! Jeg spør for en vennine som har hatt anoreksi, hun er frisk i dag, men hun sitter fortsatt med noen spørsmål i ettertid. Hun fikk anoreksi i ung alder (12 år gammel) og gikk over til bulimi da hun var 14 også over igjen til anoreksi fra hun var 16 til hun var 18 år gammel. I starten så prøvde moren hennes å hjelpe henne til å bli frisk, men etterhvert så begynte hennes mor å hjelpe henne på en destruktiv måte. Hun fikk henne til å drikke masse vann før veing også gjømte hun steiner inni bh hennes. Og fikk henne utskreven fra Rasp og lovde helsevesenet å passe på at hun spiste. Nå har ikke de kontakt lenger, men hva skjedde der egentelig ? Hvorfor blei det slik og hvor vanlig er det at pårørende hjelper sine barn med Spiseforstyrrelser til å bli sykere/ tynnere ? Har du hørt om slike tilfeller eller er hun den eneste ? Hva kan intensjonen være ? Anonymkode: dc30c...31a 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 7. juni 2019 Skrevet 7. juni 2019 (endret) Det var jo ikke så lenge siden at det var en sak i media om dette, som endte i retten. Endret 7. juni 2019 av Surrehuggu 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 Skrevet 7. juni 2019 1 minutt siden, Surrehuggu skrev: Det var jo ikke så lenge siden at det var en sak i retten om dette. Ja jeg vet, men det jeg lurer på er hvorfor enkelte foreldre gjør slik ? Har de liksom et psykisk problem ? Jeg vil forstå og sette meg litt inni hva de tenker når de hjelper barnan sine med slik. Nei hun jeg snakker om er en voksen dame nå. ( ikke samme person som media har pratet om)… Ts Anonymkode: dc30c...31a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.