Gå til innhold

Til dere med bipolar.


tiny88

Anbefalte innlegg

Kjenner dere på kroppen og psyken når dere starter å gå inn i en depresjon? F.eks. jeg har vært deprimert og underakktivert mange uker, men så plutselig en dag er jeg energisk og veldig oppegående (ikke hypomanisk). Følte balansen var perfekt i 4 dager, er veldig aktiv, men kjenner att det er på vei ned igjen nå, vil bare sove igjen og blir fort sliten. Jaja, Heldigvis tar Lamictal det verste, takk gud for den medisinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, tiny88 skrev:

Kjenner dere på kroppen og psyken når dere starter å gå inn i en depresjon? F.eks. jeg har vært deprimert og underakktivert mange uker, men så plutselig en dag er jeg energisk og veldig oppegående (ikke hypomanisk). Følte balansen var perfekt i 4 dager, er veldig aktiv, men kjenner att det er på vei ned igjen nå, vil bare sove igjen og blir fort sliten. Jaja, Heldigvis tar Lamictal det verste, takk gud for den medisinen. 

Det kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg er stort sett deprimert hele tiden, men har noen dager som jeg har det bedre innimellom. Lamictal er bra å ha.

Anonymkode: 741f0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, tiny88 skrev:

Kjenner dere på kroppen og psyken når dere starter å gå inn i en depresjon? F.eks. jeg har vært deprimert og underakktivert mange uker, men så plutselig en dag er jeg energisk og veldig oppegående (ikke hypomanisk). Følte balansen var perfekt i 4 dager, er veldig aktiv, men kjenner att det er på vei ned igjen nå, vil bare sove igjen og blir fort sliten. Jaja, Heldigvis tar Lamictal det verste, takk gud for den medisinen. 

Ja, men noen ganger vet jeg ikke om jeg bare er sliten eller på vei ned, men har vel lært at når jeg grubler på det, så ér jeg på vei ned. Kjenner det en stund,  at noe er på gang,  og plutselig går det veldig raskt ned

Rareste skiftningen var i vår.  Gradvis bedre av depresjon, men ikke helt, og så plutselig,  over natta bokstavelig talt,  var siste rest av depresjon borte,  og erstatta av hypomani. (tviler ofte på om jeg virkelig har hypomanier, akkurat nå er jeg ganske sikker).Jeg er heldig midt i alt, som går over i euthym tilstand etter hypomanier.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Det kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg er stort sett deprimert hele tiden, men har noen dager som jeg har det bedre innimellom. Lamictal er bra å ha.

Anonymkode: 741f0...b85

 

På 8.6.2019 den 8.58, Villanda skrev:

Ja, men noen ganger vet jeg ikke om jeg bare er sliten eller på vei ned, men har vel lært at når jeg grubler på det, så ér jeg på vei ned. Kjenner det en stund,  at noe er på gang,  og plutselig går det veldig raskt ned

Rareste skiftningen var i vår.  Gradvis bedre av depresjon, men ikke helt, og så plutselig,  over natta bokstavelig talt,  var siste rest av depresjon borte,  og erstatta av hypomani. (tviler ofte på om jeg virkelig har hypomanier, akkurat nå er jeg ganske sikker).Jeg er heldig midt i alt, som går over i euthym tilstand etter hypomanier.

Takk for svar! Setter pris på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...