AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 Skrevet 7. juni 2019 Sliter med å sovne inn. Tar timesvis og sover urolig. Har fått circadin av legen. Men ingen ytterlige informasjon så spør her. Hva er det og hvordan kan det hjelpe meg? Anonymkode: f53d7...549 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 Er ikke det det samme som melatonin? Det kan i så fall ta en stund før den gir virkning. Og virker den så er det en god sovemedisin som man ikke blir avhengig av og kan bruke hele tiden. Det er iallefall mine barns erfaring. Anonymkode: d5215...289 0 Siter
Villanda Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter med å sovne inn. Tar timesvis og sover urolig. Har fått circadin av legen. Men ingen ytterlige informasjon så spør her. Hva er det og hvordan kan det hjelpe meg? Anonymkode: f53d7...549 Depotformulering av kjemisk framstilt(?) melatonin som er søvnhormon. Naturlig i kroppen når det blir mørkt. Hemma av blått lys. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.